Boerema

E&R is een vereniging die graag de liefde van God wil verspreiden binnen Nederland. Door middel van georganiseerde recreatie in 13 projecten (camping, dorp, stad, boulevard en mime) willen wij de liefde van God doorgeven.

Het campingproject dat in Lathum draait heeft nog mensen nodig. Lijkt jou dit wel leuk en heb je toch niks te doen in de zomervakantie en je wil een goede reden hebben om geen vakantiewerk te hoeven doen, dit is je kans!
De week van 8-15 augustus, van 11-18 juli en van 1-8 augustus hebben vooral mensen nodig. Kan je die weken niet, geef je dan vooral toch op. Je kan eigenlijk in iedere week wel helpen (project loopt van 11 juli tot 22 aug).

Wil je meer informatie over E&R, wat je kan doen, hoe leuk het is enz., of om mee te doen, bel mij gewoon even, of Harm-Tjeerd, Annemarieke, Herman (en nog veel meer GSV'ers die E&R gedaan hebben).

Klopt, E en R is echt top om te doen, als je dus mee wilt doen omdat je nog een weekje over hebt in je vakantie moet je niet twijfelen en je gewoon opgeven.

Boerema schreef: Wil je meer informatie over E&R, wat je kan doen, hoe leuk het is enz., of om mee te doen, bel mij gewoon even, of Harm-Tjeerd, Annemarieke, Herman (en nog veel meer GSV'ers die E&R gedaan hebben).

mij=Henrieke

Siebrand mag je ook bellen, maar ik weet niet of hij je wat kan vertellen over E&R Lathum. ;)

Eh, nee niet echt dus ik zou Henrieke bellen als ik jou was en info over E&R wilt.

Mensen van andere projecten mogen natuurlijk ook best een weekje bij ons komen helpen :) Leonie? Klaske? Frederik? ;)

Henrique schreef: Mensen van andere projecten mogen natuurlijk ook best een weekje bij ons komen helpen :) Leonie? Klaske? Frederik? ;)

Haha, komen jullie dan ook gezellig in Vollenhove helpen? ;)

Koning Drietand

Super leuk om te doen trouwens. Jammer dat ik de hele vakantie aan mijn scriptie moet wijden anders was ik graag gegaan.

Frederik moet je sowieso niet willen met E&R, die leert kleine kindertjes apporteren met takken in hun mond.

Koning Drietand

Dat was allemaal puur symbolisch bedoeld.

En hoe dan wel precies?

We hebben jou nodig! Geef je dus op of laat hier even weten dat het je wel leuk lijkt.

Koning Drietand

Een oefening in de minste willen zijn enz.

Het lijkt mij wel leuk! Het is toch een weekje weg, wat beter is dan een hele vakantie thuis zitten... 1-8 augustus spreekt mij wel aan

Super! Leuk zeg, ik heb het doorgegeven!

Webcie, er staan al heel veel stickies en dit topic is niet meer nodig voor dit jaar... Stickertje mag er dus af. Bedankt.