Soepie

Beste GSV-leden!

Ik ben van plan om met mijn vwo-diploma op zak volgend jaar naar Groningen te komen. Ook wordt ik lid van jullie vereniging. Maar ik heb bijna alles rond alleen het belangrijkste niet en dat is een kamer! :D Mijn vraag is dan ook als jullie mij daarmee kunnen helpen. Dus als je nog een kamer hebt of je weet een vrije kamer kun je dan even een seintje geven!?

Gegroet,

Martin Soepenberg (Man :P )

martinsoepenberg@hotmail.com

0612916691

Martin, allereerst goed bezig dat je bij de GSV gaat! En gefeliciteerd met je VWO-diploma! Succes met het vinden van 'n kamer. houdt de topics hier goed in de gaten zou ik zeggen.

dalfsen?

Martin Soepenberg schreef: Soepenberg(Man :P )

Waarschijnlijk wel

Hoi Martin, leuk dat je komend jaar bij de GSV komt! Succes met het verder zoeken naar een kamer!

Jahwel, gewoon uit het mooie dorp Dalfsen! :wink:

Tinus, jij ook hier? :D

Ha Martin (en Wouter),

Wat je, naast het kijken op deze site, verder nog kunt doen is jezelf inschrijven bij kamernet.nl Tevens kun je altijd proberen om verschillende woningcorporaties- en of woningstichtingen te benaderen (onder het mom van 'niet geschoten....') zoals Huismeesters ( http://www.dehuismeesters.nl/ ) en Patrimonium ( www.patrimonium-groningen.nl ). Vergeet echter vooral niet de diverse fora van studentenverenigingen in de gaten te houden, want hierop wordt ook vaak wat aangeboden. Misschien kunnen jullie daarom de volgende sites meenemen in jullie zoektocht naar kamers: www.adtempusvitae.nl en www.ns-groningen.nl

Ik zou zeggen, veel succes in de zoektocht, fijne vakantie en tot ziens bij het novitiaat (in Dalfsen zal ik jullie denk ik niet meer zien).

Hans