broommaster2000

Beste allemaal, een jaar geleden heb ik min of meer via dit forum een kamer gevonden bij Siebrand en Siard, aan de Saffierstraat 220, bij velen bekent! Vandaag ben ik niet voor mezelf, maar voor iemand anders op zoek:

Ik ben op zoek naar een kamer (het liefst) in Groningen voor mijn vriendin, Aline Villalpando. Ze is Mexicaanse, en krijgt binnenkort een studievisum. Ze begint in september waarschijnlijk al met een opleiding (HBO Communicatie OF Internationaal recht aan de Universiteit), dus als je iets weet of als je zelf ergens uit gaat, zouden we het héél erg graag zo snel mogelijk horen.

Aline is een gezellige jongedame en spreekt al een aardig woordje Nederlands (ze heeft les gehad op de universiteit in Groningen), en spreekt ook goed Engels. Ze houd van uitgaan, reizen en speelt zelfs gitaar. Verder kan ze ook nog eens bijzonder lekker koken (dit heb ik voor mezelf mogen ervaren), dus als je een kamergenote wilt hebben die wel eens zeer exotische dingen op tafel zet, moet je nu je kans slaan!

Ze is overigens op zoek naar een plekje waar de huur maximaal 250 euro is.

Omdat ze eind Juli pas komt zal ik langskomen voor eventuele bezichtigingen. Je kan contact met mij of met haar opnemen door een mailtje te sturen naar anton.kooistra@gmail.com of ava_adore_smashing@hotmail.com.

Vriendelijke groeten,

Aline en Anton

Gaat ze ook bij een studentenvereniging?

broommaster2000

Op HBO gaat ze waarschijnlijk bij een internationale studiegroep en Internationaal Recht is waarschijnlijk zo intensief dat ze niet echt tijd voor schnabbels on the side gaat hebben.