Sindael

Hey lieve amicae en amici,

Zoals sommigen van jullie wellicht weten had de Super de Boer in de afgelopen paar weken een actie genaamd Super Monopolie. Dan kreeg je bij elke 10 euro aan boodschappen (en bepaalde producten) een kanskaart, zoals bij het gelijknamige spel. Daarop stonden dan direct-prijs-artikelen of straten waar je setjes van moest hebben voor een prijs (e.g. Station Oost).

Welnu, de Super is super-sneaky natuurlijk en hoewel ik redelijk wat van die kaartjes heb ontvangen heb ik geen enkel setje, omdat ik op mysterieuze wijze de meeste kaartjes gewoon gigantisch dubbel kreeg. Zo heb ik bijvoorbeeld 3x Bilstraat Utrecht :cwm10:

Ik vroeg me dus af of er onder jullie mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en wellicht wat zouden kunnen ruilen, om zo tóch wat te 'winnen' door die actie :grinsking:

Heb nog wel ongeveer 500 voetbalplaatjes liggen...

Het idee van die super de boer actie is dat van sommige straten in heel nederland maar een paar bestaan. Dus die leuke gratis walking fridge heb je niet zomaar bij elkaar gespaard.

Sorry, ik koop meestal niet bij de super de boer. :P succes

Geen gekke grapjes hè, het is natuurlijk Biltstraat...

Misschien kun je wel een match vinden.

Thnx! Ik begin de complot-theorie te geloven dat de kaarten heel selectief per stad worden weggegeven.. als ik kijk naar mensen in de buurt van Groningen hebben ze bijna exact dezelfde kaarten als ik

edit: bijna øveral in het land ontbreken bepaalde kaarten! 'Neude Utrecht' bijvoorbeeld

Door dit soort truuks heb ik een hekel aan commerciële.. dinges.. :denk:

Al met al vrij logisch dat je van elke stad een zeldzame straat hebt. Als er acht auto's worden weggegeven is het naar mijn mening niet vreemd dat er van desbetreffende stad (Amsterdam) maar acht kaarten van Kalverstraat zijn. Dan moet je ook wel veel Leidschestraten weggeven, anders krijg je dat elke kaart bij iemand anders is. En dan wordt het pas echt commercieel!

(ik hoor je nog wel wanneer je een prijs gewonnen hebt Peter :))