Koos L

Amicees amiciques, gesprek van de avond was natuurlijk het luie oog van Bastiaan B. Maar om daar vooral niet bij stil te staan is er de prangende vraag: hebt u, heb jij een lui oog gehad? U/jij weet wel, met zo'n pleister met zo'n sticker erop, net als Bastiaan B... Ik hoor het graag!

Ook ik hoorde dat Bastiaan B. een lui oog had. Zelfs Liesbeth R. was bereid om het toe te geven. Het idee was de vraag of pinguins knieën hebben...

Bij dezen Bastiaan: trek het je niet aan. Een lui oog valt in het niet bij een werkend lichaam...

ach iedereen die genoeg drinkt heeft een lui oog....

renskebuit schreef: Het idee was de vraag of pinguins knieën hebben...

Ja.

Mooizo!! Koos: het staat inmiddels 6-1, Je moet echt wat harder je best gaan doen!!

Ik vind vooral de vraag of pinguins knieën hebben passen bij het forum 'Religie en Wetenschap', waar dit topic in alle wijsheid is neergezet. Lijkt me dan ook relevanter dan de vraag of Bastiaan een lui oog zou hebben, ik bedoel, dat blijft speculeren.

Nee, hoor. Niks speculeren, hij heeft het zelf al toegegeven.
Er rest nu nog de vraag zoals die in de topictitel staat: Hebt u, heb jij een lui oog?
Nou Arnold?

IK!

Ach, wat is een lui oog, he! Ik ben lui, en op dit moment vallen mijn ogen bijna dicht, maar een lui oog: nee, dank je.

Toch moeten we niet afstappen van de werkelijk relevante vraag, en heb ik even research gedaan naar pinguins. Nu blijkt dat de nationale wetenschapsquiz 2005 het zich ook afvroeg, en die beweerden dat pinguins wel degelijk bekniet zijn, maar dat deze edele delen zich verstopt hebben onder het verenpak van hun eigenaar.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahah
hahahahahahahahahahahLUIOOGhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaNIETWAARhahahahahaha
hahahahahaahaZEGThahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaBENha
hahahahahahahahahahahahahaJEhahahahahahahahahaahahahaahZELFhahahahaha

Vind ik ook! maar waar komt die interesse in ogen ineens vandaan Koos? :shock: komt t omdat ik zei dat je spleetoogjes hebt..

Ik heb geen spleetogen!
Maar Bastiaan, dit zijn in ieder geval meer dan 2 reacties...

Gait schreef: IK!

Ik ook.

alleen mijn linkeroog... :wink:

Tjonge hele bekentenissen komen hier op tafel! Wie nog meer?

ik heb 2 luie arendsogen

jij bent sowieso lui :wink:

Maar zijn jullie er wel eens aan geopereerd?