Cnior

Hallo,

Ik wilde even onder de aandacht brengen dat er een website in leven is geroepen voor het werk dat ik na de zomer in Engeland ga doen:
Er staat nu nog niet zo veel op, aangezien ik nog in Nederland zit, maar het is wel the place to be om nieuwsbrieven te lezen en straks om nieuws en foto's te bekijken. Ook de engelse versie van de nieuwsbrief kun je daar vinden.

Spoedig meer.

Met vriendelijke groeten,

Dorien

als ik dat zo zie, ben je de helft van de tijd bezig met het schrijven van nieuwsbrieven in twee talen. Ik vraag me alleen af of er naast foto's van evangelisatiewerk e.d. ook foto's komen van Dorien met een fles wijn en Dorien aangeschoten in Local Pub Oxford.
Bij-de-weg, mooie pasfoto

hahaha, als die er zijn dan beloof ik je dat ik ze op de site zet.

En het klopt dat ik momenteel inderdaad nog druk bezig ben met het schrijven van nieuwsbrieven en info-stukjes. Het is belangrijk om eerst het werk onder de mensen bekend te maken. Je hebt toch een draagvlak nodig. En de komende drie maanden zit ik nog in Nederland, dus kan ik me daar flink mee bezig houden. Straks in Engeland wordt dat toch lastiger.

Zondagavond heb ik een mailtje van Shannon gekregen (teamleidster in Oxford) met een officieel welkom. Er moest nog wat officieel papierwerk gedaan worden en dat is nu allemaal rond. Nu ben ik officieel aangenomen als team member. Toppie!

Van harte gefeliciteerd met deze aanmelding!!

Worden we via de GSVnet op de hoogte gehouden wanneer er iets verandert aan je website?

Soms, maar dat moet je natuurlijk ook zelf in de gaten houden. Zo staat er sinds kort een welkomswoordje op.
Marcel is nog bezig om de site zo te maken dat je kunt kiezen voor een nederlandse of engelse versie en dat je dan alles in die taal hebt. Dan hoeft het niet allemaal zo dubbel. En dan krijg ik in de nederlandse versie een kaashoedje op en in de engelse versie een paraplu en een bolhoed :lol:

updated

Cnior schreef: updated
idem

Steeds meer te lezen. En voor diegene die met strips zijn opgegroeid: er zijn ook plaatjes!