jolanda-zuidema-47

Als ik dan terug ben van het E&R voorbereidingsweekend, ben ik erbij...

Wie heeft er een tof promopraatje?

Is dit de ideale gelegenheid om een studiegenoot mee te brengen? Wat gaan we doen? Wie komen er spreken? Welke toffe features zitten er in de dienst?

jolanda-zuidema-47

De studentendienst is gericht op christelijke studenten en studenten die niet zijn aangesloten bij de OCSG! En ja, het is inderdaad een goede gelegenheid om een studievriend(in) mee te nemen. We zijn met zoveel christelijke studenten in de stad, we mogen best wel eens wat van ons laten horen/ zien. We willen christelijke studenten een kans bieden om hun (niet gelovige) vrienden/ kennissen te laten zien wat geloof voor hun betekend. Daarom heeft iedereen als het goed is twee flyers gekregen op de afgelopen bijbelkring. Je kunt één van die flyers geven aan iemand die je zou willen uitnodigen voor deze dienst.

Wij hebben een 'grote' spreker uitgenodigd, nl. Otto de Bruijne. Hij schijnt erg enthousiast en aansprekend te zijn (ik heb hem zelf nog nooit gehoord, maar ik heb veel positieve geluiden over hem vernomen!!)

Verder worden er veel (opwekkings)liederen, e&r gezongen onder begeleiding van de Ichthusband en er zal een mime-optreden zijn.
Tijdens de dienst zal er op een andere plaats worden gebeden. Als er nog mensen zijn die willen bidden, hoor ik het graag.

Na de dienst is iedereen welkom in ons soospand aan de Hereweg

Nou Loewie ik hoop dat ik in ieder geval jou een beetje enthousiast heb gemaakt om naar de dienst te komen!

gr.Jolanda

Nou dat heb je hoor :D . Hij staat op de kalender..

Ik vond 't een hele aansprekende dienst, met complimenten voor de Ichthus-band.

Mee eens. De Ichtus band ging op een goede manier met de akoestiek om. De informatiedichtheid van het praatje was niet zo hoog, maar wel aansprekelijk.
En soos op zondagavond: ook altijd leuk.