Thierry

Kameraden! Vanwege het feit dat ik een beetje ruimte in de boekenkast wil maken bied ik aan:

Het standaardwerk van Kolakowski over de geschiedenis van het marxisme. Niet te missen in de kast van iedere historicus die zichzelf ook maar een beetje serieus neemt. Het juweeltje bestaat uit drie hardgebonden volumes van elk zo'n 500-600 pagina's. Het betreft de eerste Nederlandse uitgave uit 1980 en alle drie de boeken verkeren in uiterst goede staat.

Ter illustratie een soortgelijke set:

Die van mij is echter zo goed als nieuw.

Ik verwacht een stormloop aan interesse, dus indien er meerdere gegadigden zijn zal het lot geworpen worden teneinde uit te wijzen wie de gelukkige nieuwe bezitter van dit meesterwerk wordt.

Omdat ik de set toentertijd voor een habbekrats op de kop heb getikt hoef ik er geen geldelijke vergoeding voor te ontvangen. Iedere andere blijk van dankbaarheid is vanzelfsprekend welkom.

Jammer dat ik ze al heb... Deze trilogie is echt een aanrader! Ware pageturners zijn het, dus begin er pas aan als je tijd hebt, je kunt ze namelijk niet makkelijk wegleggen!

Ik wil

Ik wil

Die jongen reageert gewoon even vanuit Reykjavik hoor.

ik wil ook wel, maar dat is nu te laat zeker

ik wil

Ik lees dit nu ook en wil ze ook graag hebben. Als ze nog niet weg zijn in ieder geval.

Ze zijn zeker nog niet weg. U kunt nog steeds uw interesse laten blijken middels een bericht op dit topic. Donderdagmiddag sluiten de bussen en zal de loting voltrokken worden, zodat de uitreiking op de HV kan geschieden.

De winnaar is bekend, Lotte is de gelukkige die dit standaardwerk een prominent plekje in de boekenkast mag geven.

Nu ik dit lees snap ik wat je zonder geluid probeerde te vertellen op de HV Thierry.
Maar jeuh! Thanks :D