ChristiaanV

Beste GSV-ers,

Aangezien ik vanaf volgend studiejaar een studie wil gaan volgen in Groningen en ikzelf afkomstig ben uit Amsterdam ben ik op zoek naar een leuke kamer in Groningen stad. Mijn naam is Christiaan en ik ben 19 jaar. Op dit moment volg ik het EH Basisjaar in Amersfoort, ik woon daar ook op kamers en dat bevalt me tot nu toe zeer goed. Nu ben ik op zoek naar een beetje betaalbare woning in een gezellig huis. Ik hoop dat iemand hier me hieraan kan helpen!

Groetjes,

Christiaan

Helaas heb ik mijn kamer al aan iemand aangeboden zoals je waarschijnlijk wel gezien hebt.
Kun je wat meer over jezelf vertellen, wat je wilt gaan studeren en wat je plannen zijn verder?
Maakt het al een stuk persoonlijker ;)

Ik weet niet zeker of die kamer al vergeven is, maar je zou nog even contact op kunnen nemen met Lodewijk Boersema, die gaat wel binnenkort verhuizen.

ChristiaanV

He bedankt voor de snelle reacties. Dijkio, het is inderdaad goed dat je dat zegt. Ik wil IB/IO gaan studeren. Ik weet dus nog niet 100% zeker of ik dat kan gaan doen. Ik ben nog aan het kijken of ik als 2e keuze bijvoorbeeld Internationaal en Europees Recht wil doen of dat ik helemaal niet naar Groningen ga. En Charlotte, dat is niet toevallig het broertje van Frederik Boersema? Voor zover jij weet natuurlijk.

Voor zover ík weet en jij op een snel antwoord hoopt: ja, Frederik is de broer van Lodewijk.