We spreken om 11:40 uur af aan het begin van de Paterswoldse weg, net over het water, dus net na het stoplicht. (dit is GEEN gsv-tijd!)

Kan er nog iemand bij?:) ja? ja?

  1. Flip
  2. Harry D
  3. Kristel
    IV. Loïs
  4. Mirjam
  5. Rien
  6. Lennard
  7. Myrthe
  8. Froukje
  9. Maartje
  10. Andrea
  11. Michel
  12. Michiel
  13. Willy
  14. Ben
  15. Arnoud
  16. Marielle de L.
  17. Xander
  18. Janwillem de H.
  19. Annelies
  20. Hillien
  21. Rosalie
  22. Jorieke
  23. Marianne

Waar bedoel je net over het water aan de Paterswoldseweg? Die straat is 2 kilometer lang! Bedoel je in de stad? Want als jullie de Paterswoldseweg affietsen, sta ik om 11u45 oid bij de Hema waar jullie dan langsfietsen, bij het Overwinningsplein. Dat is voor mij veel sneller.

Joriekee schreef: Waar bedoel je net over het water aan de Paterswoldseweg? Die straat is 2 kilometer lang! Bedoel je in de stad? Want als jullie de Paterswoldseweg affietsen, sta ik om 11u45 oid bij de Hema waar jullie dan langsfietsen, bij het Overwinningsplein. Dat is voor mij veel sneller.

Ik ging even google mapsen, maar ik geloof dat ze het kruispunt bij westerhaven bedoelt.. daar bij het cwi en de mediamarkt is het begin van de paterswoldseweg! (maar dat is niet echt op de route voor jou;))

Google mapsen, haha.
Maar als jullie idd de PWweg uitfietsen, ga ik gewoon daar staan. Spaar ik toch effe energie die ik mooi kan gebruiken bij zeilen hijsen, water hosen, de fietstocht en het genieten van het lekkere weer (?).

Klopt helemaal wat Marianne zegt, dat is het begin van de Paterswoldse weg (ongeveer).

De mensen die definitief in ieder geval meegaan zijn:

  1. Flip
  2. Harry D
  3. Kristel
    IV. Loïs
  4. Mirjam
  5. Rien
  6. Marianne
  7. Myrthe
  8. Froukje
  9. Maartje
  10. Andrea
  11. Michel
  12. Michiel
  13. Willy
  14. Ben
  15. Arnoud
  16. Marielle de L.
  17. Xander
  18. Janwillem de H.
  19. Annelies
  20. Hillien
  21. Rosalie
  22. Jorieke

Ik reserveer 5 boten, dat betekent dat er 25 mensen maximaal mee zouden kunnen. Dus er zijn nog 2 plekjes vrij! Wie het eerst komt opgeeft is er bij!

Onze fiscus schrijft het bedrag af bij de mensen die nu op de lijst staan!

Tot morgen

Kapitein Luv

Sorry stond er nog even kort op maar kan toch niet.

michielalbracht
smirtie schreef: Het wordt een mooi zeilweertje!
smirtie schreef: Windkracht 2, ongeveer 16 graden.

Ligt het aan mij of spreken die dingen elkaar tegen?

Het was leuk! Myrthe bedankt. :)

Supert!

ja was echt leuk:) Bedankt voor het organiseren Myrthe.

Ik heb genoten!
Myrthe en iedereen, bedankt:)

foto's!

Was leuk! (:
Bedankt iedereen:)
& leuke foto's marielle!