Joriekee

Hallo mensen die een kamer vrij hebben!

Ik ben een meid van 18 die op zoek is naar een stekkie in Groningen en en hou van gezelligheid om mij heen (wat wil zeggen: kamer genootjes die ook in zijn voor een borrel en een babbel op zijn tijd).

Hebben jullie iets voor mij in gedachten?
Reageer dan : joriekelindner at hotmail dot fr (let op - dot FR!)

Groetjes,

Jorieke

Kom je, ondanks het feit dat je franse hotmail hebt, wel gezellig bij een Nederlandse studentenvereniging?

Ik weet zelf op 't moment niet direct een kamer, maar succes met zoeken!

Vent, dat is natuurlijk een Friese hotmail, heb jij die boeken van Bert Wiersema niet gelezen?

kamergenootjes is misschien wel heel knus.

ps. het lijkt erop dat we hier te maken hebben met Jorieke, van het detectiveduo Chris en Jorieke uit de beroemde Wiersema collectie.

Excuses voor mijn foutje het is 'natuurlijk' Fries. Maarrrr gezien je van borrelen houd, nodig ik je bij deze uit voor een 'goedmaakborrel'.

0:00, donderdag op vrijdag, Hereweg numero 40 (ook wel bekend als de sociƫteit der GSV en ATV).

Goed plan? Tot dan!

Ole Einar Bjorndalen
Bruins schreef: kamergenootjes is misschien wel heel knus. ps. het lijkt erop dat we hier te maken hebben met Jorieke, van het detectiveduo Chris en Jorieke uit de beroemde Wiersema collectie.

Er is altijd een fout gemaakt bij het vertalen van Fries naar Nederlands. het is namelijk Chris en Dorieke, Waarbij in de avonturen met name eerstgenoemde regelmatig een heldenrol in het verleden heeft vervuld.

alleen jammer dat het altijd een klein kind is gebleven;)