Hannah

Christianne en ik hebben een lekkere overschotel in de oven staan. Alleen het is wel een beetje teveel voor ons tweeën. Naja, we krijgen hem wel op, maar er zou evengoed iemand mee kunnen eten. De eerste die zich op het forum of per sms meldt is om kwart voor 7 stipt welkom op Parelstraat 112.

Bezorgen jullie ook?

Ga je nu liever in je eentje eten dan dat je gezellig met ons op de bank zit? Of wil je je portie stiekem met je huisgenootjes opsmikkelen?

Die jongen woont zo ver weg dat als hij nu vertrekt niet op tijd bij jullie kan zijn...

Hannah schreef: Ga je nu liever in je eentje eten dan dat je gezellig met ons op de bank zit? Of wil je je portie stiekem met je huisgenootjes opsmikkelen?

Ik denk dat David en Harmen het ook wel lekker zouden vinden ja, maar jullie bezorgen dus niet?

*Christianne*

Het ruikt te lekker Ben, dat kunnen we niet bij jullie bezorgen zonder overvallen te worden. Dus nu gaan we de hele ovenschotel voor 4 personen met ons tweetjes opeten, jippie!

Piepeledokie, ik begon om zes uur met koken. Gewoon een graties maaltijd door de neus geboord. En ik had vragen kunnen stellen als: 'Christianne, hoe gaat het met je knie?'

Ursa schreef: Piepeledokie, gewoon een graties maaltijd door de neus geboord.'

Ongelooflijk... berekenend mannetje! 't Gaat bij deze uitnodiging om de beleving en de gezelligheid! Volgende keer ben ik er bij! (En Christianne... ik verwacht nu geen makkelijke grapjes!)

Tsk, weer selectief aan het quoten zie ik.