CorG

Buurtbemiddeling Groningen zoekt vrijwilligers

Onlangs heb ik mij aangemeld als vrijwilliger bij Buurtbemiddeling Groningen (BG). BG is onderdeel van stichting STIEL die zich bezighoudt met het verhogen van de leefbaarheid in wijken. BG richt zich er op om te helpen bij het oplossen van (buurt)conflicten.
BG zoekt (vooral jongere) vrijwilligers om dat doel te bereiken. Kun je tegen een stootje en lijkt het je mooi om je in te zetten voor een leefbare buurt, meld je dan aan als vrijwilliger.

Kijk voor meer informatie op , of vraag het even aan mij. Als je al overtuigd bent, kun je ook gelijk contact opnemen met BG, 050 3681888 (dhr. Roukema, projectleider).

NB. er kan nog ingestroomd worden vóór zaterdag 29 maart, dan wordt de eerste cursus gegeven.

Goed initiatief en mooi dat je jezelf hiervoor inzet Cor. Groningen kan inderdaad goed mensen gebruiken die zich op zo'n manier voor hun omgeving willen inzetten!

Steef schreef: Goed initiatief en mooi dat je jezelf hiervoor inzet Cor. Groningen kan inderdaad goed mensen gebruiken die zich op zo'n manier voor hun omgeving willen inzetten!

enorme opa die je bent.

Mooi baantje, stuk beter dan belastingtelefoonmedewerker als je het mij vraagt. Schijnt trouwens dat er regelmatig relletjes zijn in de regio Simplon, misschien goed om daar eens naar te kijken.

Ik wil sowieso over de eerste pittige case waar je voor staat een verslag zien in de SIC cor. Wie weet zullen er dan nog wat mensen over de streep worden getrokken. (Hey, hou es even op daar mee! Kan het wat zachter? en de clash stadjer-student. Laat je niet manipuleren door een biertje of sigaretje cor!)