TheoSikkema

Brandhout :: 12 jaar VUUR!

Waar vorig jaar de verjaardag wegens winterse omstandigheden in de zomer gevierd werd, is het dit jaar anders. Brandhout knalt onverminderd door, en u mag meegenieten. Twaalf jaar is natuurlijk geen niemendalletje, en daarom nodigen wij u uit om woensdag 3 maart samen met ons dit te vieren. Café Merleyn is die avond the place to be.

Vanaf 22:00 bent u welkom, om ons te feliciteren, om te genieten van Brandhout, of om gewoon een waanzinnig feest te beleven.

Tot dan!

Voor van alles en nog wat, ga naar

In de Oosterpoort, lekker volks. De laatste keer dat ik in de Merleyn was met een after bk-borrel waren we getuige van hoe een coïterend koppel zich neervlijde op de voorkant van een auto. De straat is mijn huis, de motorkap mijn bed, zo'n mentaliteit dus. Doe mij maar twee keer een passe partout.

Lekker zoep'n en noar huus hen kroep'n.

CorG schreef: coïterend

Dit is ongetwijfeld het meest smerige woord dat ik ooit gehoord heb.

Maar leuk dat jullie een feestje geven!

Hé lachen, ik haak wel ff aan. Sticky?

Leuk dit.

sticky terug

Ik vindt het NIET leuk dat er NIEMAND is die iets op dit geweldig gezellige forum zet.
ps. Bherend jij bent de lelijkste Brandhouter

Jij trekt volle zalen wou je zeggen... Je bent niet eens naar de kapper geweest, klein sukkeltje...

Tot morgen allemaal!

Blij kijken Berend

hey jongens, PVT is afgelopen en nu terug in je hok! ik zei het zo vaak: LIEF ZIJN!!!! maar leuk hoor feestje, ben erbij.

Café Merlyn klinkt als een kroeg, maar is er ook something swingfeest-like?
In dat geval: zie aanvraagtopic.

De muziekinstallatie is reeds geplaatst... Kortom, knallen vanavond.