Paul

Ik heb ooit aangevinkt op de beginpagina dat ik me automatisch in wil loggen. Dit wil ik weer ongedaan maken, want nu kan ik niet meer zien welke fora ik wel en niet heb gelezen: ze staan allemaal aangekleurd als gelezen. Hoe moet dat?

Volgens mij is het heel makkelijk te verhelpen door je uit te loggen en met een andere naam aan te melden. Volgens mij wordt je een volgende keer dan niet meer automatisch aangemeld.

Biezema schreef: Volgens mij is het heel makkelijk te verhelpen door je uit te loggen en met een andere naam aan te melden. Volgens mij wordt je een volgende keer dan niet meer automatisch aangemeld.

Kun je niet iets makkelijkers verzinnen? Ik ondervind ook last van dat probleem. Of je moet een goed geheugen hebben, of je moet alle fora opnieuw bekijken. En dat kost wel veel tijd...

deboer schreef:
Biezema schreef: Volgens mij is het heel makkelijk te verhelpen door je uit te loggen en met een andere naam aan te melden. Volgens mij wordt je een volgende keer dan niet meer automatisch aangemeld.

Kun je niet iets makkelijkers verzinnen? Ik ondervind ook last van dat probleem. Of je moet een goed geheugen hebben, of je moet alle fora opnieuw bekijken. En dat kost wel veel tijd...

Je moet je cookies verwijderen. Dit kun je in Internet Explorer 6 doen door op je bureaublad met de rechtermuisknop IE aan te klikken en vervolgens op properties (eigenschappen) te klikken. Je ziet dan een optie om je cookies te verwijderen. Nadat je cookies verwijderd zijn wordt je niet meer opnieuw ingelogd. Als je wilt weten welke berichten nieuw zijn, dan moet je automatisch aanmelden niet gebruiken, maar opnieuw inloggen bij je volgende bezoek.

bedankt voor de nuttige tip!!!!!