Roskam

lees ik dat goed of is de soos maar tot vier uur open :O
Kan me herinneren dat het pas rond half drie volstroomt!?!!!
Wordt een kort feestje.....

Ja, maar je moet om tien uur ook weer in de kerk zitten hè. :wink:

Hebben ze speciaal voor ons studenten gedaan...

Skippy schreef: lees ik dat goed of is de soos maar tot vier uur open :O Kan me herinneren dat het pas rond half drie volstroomt!?!!! Wordt een kort feestje.....

dan blijf je toch lekker thuis :wink:

Lijkt me een zeer verstandige keuze: 't is vast omdat 't heel lastig soocies te krijgen is...

Of bied je jezelf ff aan natuurlijk ;)...

Maar in de stad vermoed ik dat er nog wel een aantal kroegjes open zullen zijn....

De reden dat we om 4 uur stoppen is het feit dat nieuwjaarsdag dit jaar op zondag valt. Niet heel gepast om dan als gsv/atv tot 7 uur door te feesten dus...
In de kroegen heb je volgens mij weinig succes aangezien je bijna overal kaartjes nodig hebt.
Dus ik zeg: kom allemaal gewoon gezellig lekker op tijd naar soos!!

Ow ja niet eens aan gedacht ;). Goed bezig 8).

Vraag me wel af hoeveel mensen er zijn in de ochtenddienst....

Of je nou 5 uur slaapt of 2 uur verschil merk je niet zoveel.

Wie heeft die keuze voor 4 uur gemaakt dan? Waarom geen 3 uur of 5 uur? Kan op zich ergens wel begrijpen maar aan de andere kant wle rete paternalistisch dat de vereniging haar leden gaat voorschrijven hoe laat ze moeten tukken op zaterdagavond.

Inderdaad, op deze manier ben je gegarandeerd van een laf feestje. De Vraccie is volgens mij gewoon te lui om sooscie te zoeken.
Ik kan me nog herinneren dat we twee jaar geleden om een uur of 10 nog even bij Vindicat langs zijn geweest en daarna meteen de kerk hebben opgezocht. Zo kan het ook. 4 uur...

tja, senaat en bestuur willen graag dat er ook naar de kerk gegaan wordt. en per saldo is je zieltje ook gewoon meer waard dan een feestje, zelfs als zo'n feestje maar ééns per jaar is. dat is meer maternalistisch toch?

gelukkig ga ik toch niet naar soos.

tja, senaat en bestuur willen graag dat er ook naar de kerk gegaan wordt.

dit argument zou betekenen dat het laten stoppen van het feestje om 4 uur automatisch invloed heeft op de kerkgang van de bezoekers. Lijkt mij op zich niet compleet samenhangend misschien zijn er wle heel veel mensen die sowieso wel gaan of sowieso niet.

Ik kan me nog herinneren dat we twee jaar geleden om een uur of 10 nog even bij Vindicat langs zijn geweest en daarna meteen de kerk hebben opgezocht. Zo kan het ook. 4 uur...

Sterker nog ik heb zelfs verhalen gehoord dat er toen de barmhartige samaritaan is uitgehangen door bepaalde mensen te helpen met hun fietsen.

BHoerma schreef: aan de andere kant wel rete paternalistisch dat de vereniging haar leden gaat voorschrijven hoe laat ze moeten tukken op zaterdagavond.

Dat gedeelte van de flyer is mij enigszins ontgaan, ik lees nergens hoe laat ik slapen moet! :wink: Ik ben het overigens wel eens met de stelling dat 4 uur redelijk vroeg is, het is per jaar maar één keer oud en nieuw en als je een beetje stoer bent zit je 's ochtends gewoon in de kerk! Of je nou 2 uur of 5 uur hebt geslapen....

Jippie vanavond is het zover!!!

Ik vraag me alleen af of er wel rekening is gehouden met de regelgeving omtrent het afsteken van vuurwerk. Op de lees ik het volgende:

www.groningen.nl schreef: Vuurwerk afsteken mag alleen op 31 december 2005 van 11.00 uur tot 1 januari 2006 2.00 uur 's nachts.

Waarom wordt er steeds maar zo weinig rekening gehouden met de regelgeving? Wanneer het echt na 2 uur gebeurt, kunnen de buren gaan klagen en ze staan dan ook nog volledig in hun recht. Niet echt een goede start van het jaar lijkt me zo.

Zou de verantwoordelijke hiervoor, de Senaat, VGSE of Vraccie hierop kunnen reageren?

Bakkie Krasse

goed punt, Biessumhaas!

We wisten niet af van het bestaan van die regel. Dat is alles wat ik erover kan zeggen. En ik lees dit nu pas, dus is niks meer aan te doen.
Was trouwens een gezellige feestje, jullie hebben wat gemist ;)

@ koos: de eindtijd heeft helemaal niks te maken met een luie vraccie en het niet kunnen/willen regelen van sooscie. De senaat wou het zo. Dus geen dingen roepen waarvan je niks weet...

Enne, gelukkig nieuwjaar allemaal!

Slechts ter informatie: 7 schamele gsv'ers zaten er in Groningen-West om 10 uur in de kerk.

Verder iedereen de beste wensen die je je maar kunt indenken.

fijn dat jij er wel was arnold :)

Arnold schreef: Slechts ter informatie: 7 schamele gsv'ers zaten er in Groningen-West om 10 uur in de kerk.

Goed bezig hoor Arnold, tjonge.

Slechts ter informatie: 7 schamele GSV'ers is nog altijd meer dan dat er schamele GSV'ers op soos waren gisteren. :lol:

Arnold schreef: Slechts ter informatie: 7 schamele gsv'ers zaten er in Groningen-West om 10 uur in de kerk. Verder iedereen de beste wensen die je je maar kunt indenken.

Ik neem aan dat je 7 schamel vindt en niet de betreffende GSV'ers?
Of zaten ze er weer bij met stoppelbaard, verwassen Wibra shirt en spijkerbroek met gaten van een inferieur merk en wierookten ze een dranklucht in de rondte?

Oost was veel leuker :p