Xander

Hallo allemaal,

Ik ga op 2 januari 5 maanden studeren in Lille en dan komt mijn (fully loaded gemeubileerde) kamer vrij. Zomaar wat specs:

25 vierkante meter
Xbox 360 met fifa '12
lcd Samsung tv
Regendouche, jeweetwel zo'n grote
Volautomatische bonenkoffiemachine
Lekkere huisgenoten met meerdere auto's
2-persoonsbed, NASA traagschuim
spectaculair uitzicht
ongescheiden afval
Vlakbij Hoogkerk

En dit alles voor slechts 200 euro p/m (2 januari - 25 mei)

Als je nog vragen hebt, je weet me te vinden en kom maar eens kijken enzo.

Doei

Xander schreef: Hallo allemaal, Ik ga op 2 januari 5 maanden studeren in Lille en dan komt mijn (fully loaded gemeubileerde) kamer vrij. Zomaar wat specs: 25 vierkante meter Xbox plasma Samsung tv Regendouche, jeweetwel zo'n grote Volautomatische bonenkoffiemachine Lekkere huisgenoten met meerdere auto's 2-persoonsbed, NASA traagschuim spectaculair uitzicht ongescheiden afval Vlakbij Hoogkerk En dit alles voor slechts 200 euro p/m (2 januari - 25 mei) Als je nog vragen hebt, je weet me te vinden en kom maar eens kijken enzo. Doei

Is een lcd tv nu moet je niet gaan liegen. Je krijgt Klaas en Flip er ook bij, Xander probeert dit achter te houden hij weet namelijk dat hij dan nooit zijn kamer kwijt krijgt.

Xander schreef: NASA traagschuim ongescheiden afval Vlakbij Hoogkerk

Haha, fantastisch.

Is een lcd tv nu moet je niet gaan liegen.
Waar.
Je krijgt Klaas en Flip er ook bij, Xander probeert dit achter te houden hij weet namelijk dat hij dan nooit zijn kamer kwijt krijgt.
Niet waar, ze staan gewoon in het lijstje bij de specs.

Ja Ben, dat zijn de lekkere huisgenoten.

Hee Xander, ik zoek nog een kamer en ik hou vanFIFA, dus ik ben zeer geinteresseerd!

Top, ben je hier al een keer geweest? Zoniet, dan moet je binnenkort maar ff langskomen ;).

Nee ben nog niet langsgeweest. Ik kan deze week alle midweekse dagen behalve woensdagmiddag. Volgende week same story. Wanneer komt jou een beetje uit?

Zijn jullie er al uit gekomen?
Mochten jullie er nou niet uitkomen, ik heb ook wel interesse;)

Gewoon meer bieden dan Maurice, en dan heb j'm Pieter. Laat Maurice maar fietsen naar de Oude Tuin (Oldehove was het toch?) Terwijl jij praktisch aan de andere kant van Drenthe je huisje op het zand gebouwd hebt.

Je kunt Xander ook gewoon even optelefoneren.

Volgens mij heeft Maurice afgelopen woensdag niet zo'n goede beurt gemaakt door dingen op Facebook te zeggen.

Ik heb gister mijn welgemeende excuses aangeboden voor dat ongelukkig geplaatste berichtje op facebook. Maar we zijn er uitgekomen ja. Sorry Pieter.