Henk Z

ej hoi!

wie o wie kan mij helpen? ik ben namelijk op zoek naar een oplader (met zo'n dun pinnetje) voor een nokia 6300... zonder zo'n oplader werkt die 6300 van mij jammer genoeg niet zo goed meer, sterker nog, hij doet nu helemaal niet meer...

daarom, als jij degene bent die zo'n werkloos zwart snoertje heeft liggen, bel dan nu 0653729941 (wat dus een ander toestel is) en ik wil hem graag van je overnemen!

bvd

Henk Z schreef: ej hoi! wie o wie kan mij helpen? ik ben namelijk op zoek naar een oplader (met zo'n dun pinnetje) voor een nokia 6300... zonder zo'n oplader werkt die 6300 van mij jammer genoeg niet zo goed meer, sterker nog, hij doet nu helemaal niet meer... daarom, als jij degene bent die zo'n werkloos zwart snoertje heeft liggen, bel dan nu 0653729941 (wat dus een ander toestel is) en ik wil hem graag van je overnemen! bvd

Kan onze burger geen nieuwe mobiel betalen van zijn centjes die hij elke dag binnensleept? Mocht iemand zo'n oplader hebben dan kan hij er grof geld voor vragen, Henk heeft toch geld zat.

AssessorJoost

veel te makkelijk ben, ging jij maar eens werken ben.
ben

Ik heb nog wel zo'n ding, kom maar halen.