Charlotte

Jaaaaa het is weer zover! Ook dit jaar organiseert de CKC gezellige avonden om met elkaar een bijzondere film te gaan kijken. De eerste avond zal zijn op 31 oktober a.s. bij Remco thuis, en we gaan District 9 kijken. Daar weet iedereen al wat van als het goed is, want er stond een mooi artikel over in Sic. Er is plek voor ongeveer tien mensen, dus geef je snel op!!

Groetjes,
de CKC

Ja ik kom gezellig film kijken

  • Charlotte
  • Remco
  • Gerald

Hoe laat is dat afgelopen?

In het kader van een koorrepetitie: hoe laat begint dat?

Ik vermoed acht uur inloop, half negen beginnen met de film. En na de film nog even naborrelen/praten, dus hoe laat het afgelopen is hangt van jezelf af, Saakje

Goh, wie zou die film uitgezocht hebben...

Joashakvoort

haha ja ik heb ook wel een vermoeden helaas heb ik de volgende dag een tentamen...

Thereza schreef: Goh, wie zou die film uitgezocht hebben...

Voor vragen wil ik u graag doorverwijzen naar onze cc'er.

Dit gaat niet door helaas, te weinig animo. We proberen het over een tijdje nog eens.

Nu hoor ik u denken: "Huh? Te weinig animo voor een filmavond waarop District 9 gedraaid wordt? Dat is toch faliekant onmogelijk?!"
En dat vind ik ook. En toch is het zo. Ik snap het ook niet zo goed. Maar het zal wel met tentamens te maken hebben, en dingen.

Ik heb 'm al twee keer gezien en dat vond ik wel genoeg (was nou niet enorm enthousiast over de film). Vandaar mijn gebrek aan enthousiasme/animo.

Los daarvan vind ik het idee van eerst een SIC-artikel en daarna een filmavond heel goed!

smeerkees schreef: Ik heb 'm al twee keer gezien en dat vond ik wel genoeg (was nou niet enorm enthousiast over de film). Vandaar mijn gebrek aan enthousiasme/animo.

:O

:'(

Wat Smeerkees zegt, een beetje. Al gezien. Was opzich vet, maar niet zo vet dat ik 'm graag nog een keer wil zien.

Paula Lunenborg

Tentamens..