Pien89

Gezocht iemand die een MBO leerling op het MAC in Groningen wil begeleiden.
De MBO leerling H. doet de richting van bedrijfsadministrateur en heeft hierbij kortere of langere tijd hulp nodig. Het is van belang dat de begeleider kennis heeft van de behandelde stof, met name boekhouden.
H. heeft PDD-Nos en de begeleiding zal betaald worden uit de PGB. Het uurloon bedraagt 20 euro. Een kilometervergoeding van 0,19 euro per kilometer is mogelijk. Waarschijnlijk zal H. 2 of 3 keer een uur tot anderhalf uur per week hulp nodig zijn. Plaats en tijd zijn nader af te spreken.
Er kan hierover contact worden opgenomen via Hillien Alserda

Lijkt me wel leuk..! Weet alleen niet in hoeverre ik het boekhouden nog beheers..

Is dit op vaste dagen? Zie het namelijk ook wel zitten.

eva mariëtte

ik ook wel

Het is niet op vaste dagen, maar moet wel afgestemd worden op zijn schoolrooster.
Ik werk in het zelfde gezin met een jonger broertje. Alles kan in goed overleg. Bevalt mij erg goed!
Maar je moet dus wel ongeveer 3 middagen per week tijd hebben.
Als het je echt wat lijkt mail mij dan even een motivatie en iets over jezelf oid.. dan kan ik dat weer doorsturen.

Omdat er meerdere geïnteresseerden zijn kan je tot na het weekend een mail naar mij sturen.
Ik zal alle reacties meteen doorsturen zodat de ouders van H. hierin zelf een keuze kunnen maken.