smeerkees

Hallo GSV!

Ik werk sinds vorige week bij Complete Marketing Groningen. Het is een soort call-center, alleen bel je geen particulieren die je dingen moet aansmeren, maar bel je bedrijven met aanbiedingen (stukken relaxter dus). Je hebt een vast uurloon van 8,50, en hebt geen target. Er werken alleen studenten dus het is best gezellig, en de twee leidinggevenden zijn ook erg aardig.

Het is geen droombaan, en vier uur achter elkaar bellen is niet ideaal, maar het verdient lekker en je bent redelijk flexibel in het inplannen van je uren. Complete Marketing zoekt nog een man of tien om het team te versterken, en ik krijg 25 euro bonus als iemand via mij bij het call-center komt werken. Mocht je geïnteresseerd zijn kun je me bellen, mailen of gewoon hier iets leuks typen, dan kan ik je meer info en eventueel een telefoonnummer geven.

Bedankt man!

ps: ik zou het ook heel gezellig vinden als ik GSV-collega's zou hebben (:

Waarom jezelf quoten?

huh dat was een foutje

ik kan m ook niet verwijderen :P

graag gedaan.

Ferrum schreef: graag gedaan.

bedankt ja!

Ik ben geïnteresseerd Laura!

Ik ben ook redelijk geïnteressseerd Laura!

Ik ben ook wel geinteresseerd..

Laura tikt zo even die bonussen binnen, hoppa!
Ga je dan iedere keer als er iemand is aangenomen een taart bakken voor 't inloophalfuurtje?:)

jaaa leuk! ik stuur jullie wel even een mailtje met info

Bruins schreef: Laura tikt zo even die bonussen binnen, hoppa! Ga je dan iedere keer als er iemand is aangenomen een taart bakken voor 't inloophalfuurtje?:)

Ik ben voor.