*Christianne*

Help, ik kan niet meer inloggen op mijn eigen laptop! Als ik mijn wachtwoord intyp krijg ik de volgende melding:
"De service User Profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen."

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Je zou kunnen proberen om in veilige modus op te starten en een nieuwe gebruiker met administratie rechten aan te maken. Of je wachtwoord te verwijderen van je eigen gebruikersnaam vanuit veilige modus.

Kijk anders ook even op dit , daar staan 3 links over hetzelfde probleem. Ik zou de windows-support link aanraden.

Heb je nog nieuwe/rare dingen met je laptop gedaan? Zoals bijvoorbeeld wat dingen op je computer verwijdert of installaties weggehaald? Kan zijn dat je toevallig iets hebt verwijdert wat je windows nodig heeft om je gebruikersprofiel te openen. (Ook als windows niet om je gebruiker vraagt bij het opstarten, heb je er toch altijd stiekem eentje)

Wat als je in het aanmeldscherm 2 x CTRL ALT DEL drukt (geen grapje) en dan in het vervolgscherm Administrator als username intikt en niks (als in leeglaten) als wachtwoord. Kom je dan weer ergens in?