Koos L

Om 21:30 uur zit een aantal prominente GSV'ers bij Voetbal Insite om Wilfred en Johan terzijde te staan. Allemaal kijken naar RTL 5 dus!

(Er is zelfs een goede kans dat Lennert met een bepaalde profvoetballer op de vuist gaat!)

Gaat er nog iemand een vraag stellen, ofnie? Wel even duidelijk aanwezig zijn natuurlijk...

Komt dit ook in de UK?

K%S schreef: (Er is zelfs een goede kans dat Lennert met een bepaalde profvoetballer op de vuist gaat!)

Misschien heb ik niet goed gekeken, hoor, maar volgens mij heb ik alleen Van Til, Snoep en Boerma gezien...

Wel grappig om Van Praag daarna helemaal hijgend bij Studio Sport exact hetzelfde nog een keer te horen zeggen.

heb het gebeuren opgenomen, ben benieuwd of die 'prominente' GSV'ers nog wat zinnigs te melden hadden

Wat een waanzin, zo'n voetbal insite... Wilfred Genee is echt een held, beetje het André Hazes sjaaltje van Boerma omdoen tijdens de quiz... Helaas was het vragen stellen voor publiek niet mogelijk vandaag, pakken we die gewoon de volgende keer mee...

Ja, twas leuk.
Sowieso, die van der Kruiswijk en Simon Zomer. Wat een thoffe gasten. Die Michael had zelfs zijn vriendin (ookal beweerden sommige mensen dat het anders in elkaar zat met deze jongeman) meegenomen; de enige vrouw in het publiek.
Verder altijd leuk als Dirk, op verzoek van Koos, even zijn geitenwollen sokken aan de cameraman lat zien.
Voor de rest blijft het jammer dat held Wilfred (hey dat rijmt) ten tweede male ons aanbod, om stadionspeaker te worden bij de FC, heeft afgewezen.

Overigens wordt de uitzending herhaald vanmiddag om 17:30 uur, naar ik meen.(RTL5)

het was een leuke uitzending

Robbert schreef: Die Michael had zelfs zijn vriendin meegenomen.

"Is hij dan weer hetero geworden?"

Geertsma schreef: [..] Misschien heb ik niet goed gekeken, hoor, maar volgens mij heb ik alleen Van Til, Snoep en Boerma gezien...

Niet goed gekeken dus, bijna aan het eind, waren Koos en Lennert (half) in beeld.

ah nee hè, ik was zeker weer te klein om een pixel van je beeldscherm te vullen....

Ik ben benieuwd ga van middag effe kijken.

En Koos, ja. Alleen vind ik dat geen vraag die je kan stellen waar zijn (of was het nou die van simon Zomer?) vriendin bij zit.

Robbert schreef: ah nee hè, ik was zeker weer te klein om een pixel van je beeldscherm te vullen.... .
ik zag je wel, met die grijns op je face, bah. Voor zover ik weet heb ik iedereen gezien. Ben op een gegeven moment toch maar afgehaakt. tjonge, wat is die van Praag een saaie vent zeg...

Staat weer tegenover dat die Scheringa best lollig is en dat zelfs een topper is! Sterker nog, ik heb de volgende uitspraak opgevangen: "Die Wilfred Genee is beter dan Paul Witteman in zijn beste dagen!" Steek die maar in de pocket, Fredje!

Koos was het vaakste in beeld en tevens hoorde je hem een keer roepen toen ze het hadden over de geitenwollen sokken van Scheringa: "Zien!!!"

of was jij dat niet Koos?

Ja ik was aldoor met m'n rechteroorlel in beeld...

Je hoorde me niet alleen "zien" roepen, ook gaf ik een verkeerd antwoord bij de quiz: "6" :oops: .

K%S schreef: Ja ik was aldoor met m'n rechteroorlel in beeld... Je hoorde me niet alleen "zien" roepen, ook gaf ik een verkeerd antwoord bij de quiz: "6" :oops: .

dat wilde ik je niet aandoen hier op het forum :wink:

heb je mij niet gehoord, ik zat de hele tijd op de vrasag te wachtten hoe de supportersdlegioen van ierland heet maar die kwam maar niet. maar gekkenhuis die opnames dolle pret op de tribune vooral als ze toffe filpjes laten zien. dit was zeker niet de laatste keer dat ik erbij was....

K%S schreef: Je hoorde me niet alleen "zien" roepen, ook gaf ik een verkeerd antwoord bij de quiz: "6" :oops: .

Niet één verkeerd antwoord... drie clubs waar Mido heeft gevoetbald na Ajax? ..."Liverpool!!!" (en maar hopen dat Van de Kruiswijk het zou overnemen...) en ... voetballer die bij die en die clubs heeft gespeeld... hele tribune roept "Johan Derksen"...

ik meen ook gehoord te hebben van Snoep of van K%s na het tonen van het filmpje bij vraag 7 (de juichende voetballer die dacht gescoord te hebben, ware het niet dat de bal stil bleef liggen 10 cm vlak voor de doellijn als gevolg van een plas water..) ''Jammer Youri''

Maar die Ian Wright wat een kerel: beetje hazes nummers op zijn engels zingen

Jurrian schreef: ik meen ook gehoord te hebben van Snoep of van K%s na het tonen van het filmpje bij vraag 7 (de juichende voetballer die dacht gescoord te hebben, ware het niet dat de bal stil bleef liggen 10 cm vlak voor de doellijn als gevolg van een plas water..) ''Jammer Youri'' Maar die Ian Wright wat een kerel: beetje hazes nummers op zijn engels zingen

Dat van Youri is niet zo vreemd, de voetballer die niet scoorde heette namelijk Jurri.

En Ian Wright is inderdaad een regelrechte held!