Infamous angel

Beste mensen,

hier even een bericht van uw Bullen- en lintencommisie. Ook dit jaar moeten er weer bullen komen voor de kersverse novieten.
Daarnaast zijn er nog enkele mensen die in voorgaande jaren geen of een foute bul hebben ontvangen, door welke omstandigheid ook.

Als die laatst genoemde mensen hun (goede) gegevens dan even willen doorgeven aan Eva van der Meulen op: evavdmeulen@hotmail.com
Dit graag doen voor as. maandag 12u, zodat wij er dan snel mee aan de slag kunnen.
Bij voorbaat dank.

Mensen die sowieso gegevens door moeten geven zijn (als zij een bul willen):
Henk-Jan Broeksma
Roelien de Wolf

Namens uw Bullen- en lintencommissie,

Jan

Goed zo, bullen en linten commissie. Ik draag jullie een warm hart toe.

Veel plezier met het zegels maken, het leukste commissiewerkje dat de GSV kent.

Zelfs ik heb een mailtje gestuurd! :shock:

Rossatron schreef: Zelfs ik heb een mailtje gestuurd! :shock:

jij hebt geen goeie reden volgens mij, kwijt raken :evil:

Ik ben mijn bul nooit kwijtgeraakt, aangezien ik hem nooit gehad heb.

Rossatron schreef: Ik ben mijn bul nooit kwijtgeraakt, aangezien ik hem nooit gehad heb.

anderen het voor je kwijt laten raken dan. Bovendien is je neem ik aan op de dies overhandigd, als je hem dan weer terug geeft.....(of neem ik nu weer te veel aan)

Infamous angel

Het gaat dus wel om mensen die een goede reden hebben hè. Alleen mensen met een verkeerde bul of die hem nooit gehad hebben.

Kwijt raken of kapot door nalatigheid (in de meest ruime zin van het woord) is geen reden voor een nieuwe.

MENSEN (DIE NOG EEN NIEUWE "MOETEN") WILLEN JULLIE DIT WEL ZO SNEL MOGELIJK DOORGEVEN, WANT MAANDAG MOETEN ALLE NAMEN NAAR DE DRUKKER. DUS ALS JE NOG MENSEN WEET MAAR HET NIET ZELF BENT MAG JE HET OOK EVEN MELDEN!!!!!