Jurriaan

Tijdelijke gemeubileerde kamer
aangeboden voor 5 dagen in de week.

Ik loop voor 5 maanden stage in Amsterdam en
heb een kamer in Amersfoort waar ik verblijf op
werkdagen. In het weekend ben ik terug op mijn
kamer in Groningen.

Ik bied mijn kamer (grote kamer @ Saffier 30)
aan voor deze 5 werkdagen in de week. Van zondag
18:00 uur tot en met vrijdag 18:00 uur. Een volledig
gemeubileerde kamer van 25m2. Er staan een bed, een bureau,
twee banken en een piano tot je beschikking.
Al het beddengoed dien je zelf mee te nemen.

De kamer is per direct beschikbaar en tot en
met 31 januari. De huurprijs is 200 euro per
maand, incl. gas, water, elektra en draadloos
internet.

Jille Borg

Hahaha. Wat een grap. Winst maken met het onderverhuren van je kamer. Hilariteit.

Ik bied onze meterkast aan voor 25 euro per maand, alleen de avonden. Servicekosten niet inbegrepen en praten niet toegestaan.

Lijkt me ook, bovendien woon je dan bij 2 senatoren in huis, waardoor je niets van de GSV hoeft te missen ;) Ideaal voor iemand die graag actief lid wil worden lijkt me..

O, het aanbod an sich is niks mis mee, hoor. 200 eu voor een ruime kamer is niet slecht, gemeubileerd is een pluspuntje.

Maar in perspectief geplaatst vind ik het gewoon niet fair om potentiƫle huurders lastig te vallen met je hoge huurkosten elders, en ze niet tegemoet te komen voor het feit dat ze in de weekenden de kamer niet kunnen gebruiken - in die zin dekt de gevraagde prijs, believe me, ruimschoots de kosten. Druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel - maar als ik een kamer zou zoeken zou ik me daar niet door tegen laten houden ;)

het lijkt mij gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Just business.

En Jille heeft hele dure spullen kan ik je vertellen! Dus eigenlijk zou je Borg moeten betalen...

Sanzo Panza
HT schreef: O, het aanbod an sich is niks mis mee, hoor. 200 eu voor een ruime kamer is niet slecht, gemeubileerd is een pluspuntje. Maar in perspectief geplaatst vind ik het gewoon niet fair om potentiƫle huurders lastig te vallen met je hoge huurkosten elders, en ze niet tegemoet te komen voor het feit dat ze in de weekenden de kamer niet kunnen gebruiken - in die zin dekt de gevraagde prijs, believe me, ruimschoots de kosten. Druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel - maar als ik een kamer zou zoeken zou ik me daar niet door tegen laten houden ;)

200 euro voor een kamer is een zeer bescheiden prijs. Als je als bonus twee senatoren daarbij kan krijgen dan is het zelfs een spotprijs. Ik ben het een met Harmen, gewoon zaken doen. Ik denk dat hier wel iemand in wil trekken. Wat zou onze vriend Aldo hiervan vinden?

http://www.youtube.com/watch?v=-DUfx22O4kw

Ik denk er sterk over na om deze kamer er voor door de week bij te nemen. Toch een soort van retraite waar ik dan hopelijk in alle rust die laatste studiepuntjes binnen kan tikken. Bovendien vind ik mijn huidige woonlasten wat aan de karige kant.