mensenvriend

Hoi GSVers,

Jullie kunnen natuurlijk niet wachten om die mooie,fantastische, nieuwe GSVliedbundel uit te proberen. Welke nummers staan er allemaal in? Welke ken ik wel, welke niet? Nu organiseert uw BASIC zondag 5 september 20.30 uur. een huis sing in. Wij vinden het leuk en belangrijk dat er vaker met GSVers gezamelijk Gods naam geprijst wordt en we willen dit vormgeven door tussen de 'grote'' sing in ook regelmatig een huissingin te organiseren. We hopen op een grote opkomst.

Er zijn twee adressen:

Vinkhuizen:

Het huis van Henk vB enStephan Antuma staat voor u open.

Selwerd/paddepoel:

Prunusstraat 45
Roelien de Wolf is hier uw gastvrouw.

Schrijf het in uw agenda, tot dan!

Namens de BASIC,

Joanne van de Kamp

Aangezien zondag 5 september nog lang duurt en ik er dan toch waarschijnlijk niet bij kan zijn, nodig ik u allen uit om komende zondag bij mij thuis een beetje te zingen. Vanaf een uur of acht bent u welkom en staat de koffie klaar. Neem dus de GSV-bundel mee en eventueel wat andere bundels, liefst ook nog wat muziekinstrumenten ter begeleiding en we maken er met elkaar een mooie avond van. Tot dan!

L1Rn4urAyA7aTEe

Doen jullie wel zachtjes? ;)

leuk rossatron, eigen initiatief! word gewaardeerd, als ik in groningen was, was ik gekomen maar helaas...

heeft er ook iemand een instrumentje voor op de prunus zondag as??

Iedereen die een instrument kan bespelen mag die natuurlijk ook meenemen naar Aqua 755 :wink:

De onderbuurman is altijd dol op geestelijke muziek :P