janettebakker

Kamer is al verhuurd.

Ole Einar Bjorndalen

Supermooi dat je een kamer aanbied Janette, kom je ook komende donderdag op onze open soos? Je bent iig van harte welkom!

janettebakker

Ja, ik denk dat ik wel even langs kom op de open soos! Lijkt me weer heel gezellig!
Tot morgen waarschijnlijk!

Is weer een keer wat anders, iemand die een kamer aanbiedt. Zit er btw een woonkamer bij? Dan is Ben wel geinteresseerd. Tot dooonderdag

janettebakker schreef: Er is een gezamenlijke woonkamer,

Begrijpend lezen heet dat.

Edje schreef:
janettebakker schreef: Er is een gezamenlijke woonkamer,

Begrijpend lezen heet dat.

Terwijl ik aan het bellen ben lees ik niet zo precies, even vragen is dan net zo makkelijk 8) . Bij deze meld ik Ben aan als hospiteerder.

Ik zie dat mijn secretaresse mij al heeft aangemeld. Zou graag even komen kijken aankomende maandag.

Xander schreef:
Edje schreef:
janettebakker schreef: Er is een gezamenlijke woonkamer,

Begrijpend lezen heet dat.

Terwijl ik aan het bellen ben lees ik niet zo precies, even vragen is dan net zo makkelijk 8) . Bij deze meld ik Ben aan als hospiteerder.

Ben, sinds wanneer heb jij een secretaresse?

Ja op een gegeven moment kreeg ik het zo druk dat ik er een secretaresse bij moest roepen. Zijn taken zijn dus zoal forum in de gaten houden en en zo nodig hier en daar posten. Ook bier koud houden, naar colleges gaan en water halen bij warm weer horen bij zijn dagelijkse taken. Wilt u ook een goede secretaresse bel dan 06-13591703. Dan wordt u doorverbonden door mijn secretaresse.

Belachelijk duur!!!

Ook als je nagaat dat een Ben als secretaresse erbij krijgt? Ik bedoel, als je Ben krijgt dan stijgt de waarde van het huis, dus tsja misschien si die 300 eu dan wel aardig op z'n plaats. (dit kun je natuurlijk ook als een vergoeding zien)

Succes Ben ! je kunt het !

Beekhuis schreef: Belachelijk duur!!!

vinkhuizen-plebs