francoise

Ik wil eigenlijk wel graag mijn rijbewijs gaan halen maar ik heb geen idee wat een beetje goede en goedkope rijschool is. Heeft iemand nog tips & goeie ideeen daarvoor? Ook wou ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken en vragen of iemand nog theorieboeken heeft liggen die ik kan lenen.

Ik heb een theorieboek en proefexamenboek liggen. Voor € 8,- mag je ze beide tot jouw bezit rekenen.

Ik heb lessen gehad bij rijschool Keizer uit Hoogezand. Ze werken met een pakket wat op zich toen wel voordelig was. Ze staan wel eens in de UK. Ik heb het in één keer gehaald daaro....

Oosterpoort is duur (tenminste 4 jaar geleden), maar wachttijden zijn veel korter en je schijnt altijd een streepje voor te hebben bij examinators ;)

www.autorijschoolloor.nl

Super goede autorijschool en geen wachttijd!

Stichting rijopleidingen groningen. goedkoop, prettige instructeurs en ikzelf hoefde na 26 lesjes afgerekend te hebben ook slechts 1 keer af te rijden

Sabine schreef: Ik heb lessen gehad bij rijschool Keizer uit Hoogezand. Ze werken met een pakket wat op zich toen wel voordelig was. Ze staan wel eens in de UK. Ik heb het in één keer gehaald daaro....

ik zat daar ook, ook in 1x gehaald, maar was niet erg tevreden over de instructrice. Maar wel vrij goedkoop, had een pakketje van 30 lessen en 2 examens (jammer dat je ze niet beide gebruikt dan, maarja), voor 1100 euri.
Ik zat bij Irene, dus ik zou die niet doen dan.

http://www.verkeersschoolkeizer.nl/

ik ga zelf ook beginnen met rijlessen, ik ben via de site www.degoedkoopsterijschool.nl terecht gekomen bij autorijschol Roy Westerborg..
is in ieder geval een hele handige site, je kunt je postcode intypen en dan kun je in Groningen alle rijscholen die aan die site verbonden zijn bekijken en slagingspercentages en ook de prijzen per uur, dus kun je vergelijken wat je wilt.

Rijschool Koster(voor oosterpoort), 11 lessen en 1 keer gehaald. :P

Hey, bedankt voor de tips! Ik zal alles ns bekijken. Hopelijk haal ik t ook in 1 x, al zal ik wel meer dan 11 lessen nodig hebben vrees ik.

Die 11 lessen waren voor de trekker.

Daar was maar 1 voor nodig, het examen. ;)

Lech Walesa

Echt goedkoop is een rijbewijs nooit...