ARD

Lieve Mensen,

Na alle tentamens mogen wij dan eindelijk het echte einde van het jaar inluiden. Dus kom vrijdag de 9e naar soos om heerlijk te chillen of lekker uit je dak te gaan!

Uw Vraccie groet u!

Dan ben ik op vakantie. Maar in gedachten ben ik bij jullie hoor!

oeh de tequila zal er vast ook wel weer zijn!

Vriend Niels

tequila is slecht voor je Minke en 9 juli ARD? dan kun je zelf geen eens, immers 10 juli gaan we op vakantie. Kan het niet een weekje eerder of een dag eerder gewoon bij de GSV-soos, want daar komt toch geen kip meer.

Koning David

Geweldig, ik ben er nog. Hopelijk is het weer weer wat beter dan. De honden en katten vallen met pijpestelen naar beneden nu.

heb ik weer: het zoveelste feestje wat ik moet missen, daar denk je ook niet bij na als je je opgeeft voor AIA Griekenland.

en nog wel een beach-party, ik zal aan jullie denken als ik aan het beach-volleyballen ben ik Griekenland..

komt er ook weer zand in soos enzo? was erg leuk vorige keer, goed bezig!

ja wat krijg ik er eigenlijk voor terug als ik 2 euro betaal om daar te komen. ik weet nog wel van vroeger dat je maar 1 euro hoefde te betalen en dat je daar heel veel zandkorreltjes voor terug kreeg, krijgen we nu dan ook 2 keer zoceel zandkorreltjes?

Wat een gelikte flyer danwel poster trouwens! :roll:

Wat jammer zeg :cry: , dan ben ik helaas op vakantie. Nou, veel plezier allemaal! 8)

minileeuwtje

zijn er eigenlijk mensen die WEL gaan feesten vanavond op het vracciefeest?

:roll: kga mn tentje ophalen vanavond, ben er dus helaas niet bij.. Hoop voor je dat er nog wel wat luitjes gaan!! (ps, heb je al werk??)[/u][/i]

Tsja, ik ben helaas bij m'n ouders, oppassen op broertjes enzo..... helaashelaas :cry:

Een hele leuke avond allemaal!!!! Ben benieuwd hoe het is/was/wordt...

erpeebee schreef: ja wat krijg ik er eigenlijk voor terug als ik 2 euro betaal om daar te komen. ik weet nog wel van vroeger dat je maar 1 euro hoefde te betalen en dat je daar heel veel zandkorreltjes voor terug kreeg, krijgen we nu dan ook 2 keer zoceel zandkorreltjes?

ach joh, laat je die Koreaan van je toch betalen!! heeft toch genoeg geld als die 6 dagen in de week van 7.00 uur tot 23.00 uur moet werken :lol:

Was het leuk?

ach joh, laat je die Koreaan van je toch betalen!! heeft toch genoeg geld als die 6 dagen in de week van 7.00 uur tot 23.00 uur moet werken

helaas ben ik van nature erg gul aangelegd dus betaal ik uiteraard, maar briljant feestje mag gezegd worden, alhoewel ik geen flauw idee heb waart die 2 euro de man heen zijn gegaan.
vooral de afterpartie in de tipatoptapperij was als vanouds briljant en daar de overtreffende trap van!