G-Ziña

Beste GSV'ers!
E&R (Evangelisatie en Recreatie) is een vereniging die op campings en in de stad het evangelie wil laten zien door een recreatieprogramma op te zetten en daarmee openingen te creëren om over God te kunnen vertellen of gewoon om zijn liefde te laten zien. En we zoeken nog mensen die mee willen draaien op de camping in Lathum!

In Lathum draaien we 4 weken, en in elke week zijn nog wel mensen nodig:
Week 1 (15/7 – 22/7) : 1 kinderwerker
Week 2 (22/7 – 29/7) : 1 jeugdwerker
Week 3 (29/7 – 5/8): 1 jeugdwerker, 1 recrawerker
Week 4 (5/8 – 12/8): 1 volwassenwerker

Jeugdwerker wil zeggen dat je voor jeugd op de camping een programma in elkaar zet met inhoudelijke momenten en activiteiten, de kinderwerkers gaan ’s ochtends met kinderen knutselen en een Bijbelverhaal vertellen. Volwassenwerkers proberen contacten te leggen met de volwassenen en de recrawerkers zorgen voor het algemene recreatieprogramma (soort sport en spel). Met het hele team zet je een mooie week neer voor de campinggasten en jezelf.

Zelf ben ik komend jaar teamleider van week 2 en heb ik al twee jaar jeugdwerk gedaan. Ik kan het dus zeker aanraden, want je bent én goedkoop (35 euro) een week op vakantie, én het geeft een enorme boost voor je geloofsleven!

Als je het leuk lijkt om mee te draaien, of als je meer informatie wilt, kun je altijd contact met mij opnemen (zie jaarbundel). Of neem contact op met Henrieke van Gelder via de E&R Lathum mail: er.lathum@gmail.com

En vergeet niet:

E&R zoekt nog 57 mensen voor verschillende projecten komende zomer!!!
Help jij mee?

We zijn op zoek naar enthousiaste mensen die bewust christen zijn en dit willen doorgeven in hun vakantie! Kijk op voor de projecten die nog mensen zoeken.