smirtie

Het MPF komt in Groningen (Stadspark)!!!! Wie wil daar nou niet bij zijn? Met optredens van o.a. Jan Smit, Nick & Simon, 3J's, Marianne Weber, Thomas Berge, Koos Alberts, Helemaal Hollands, Jannes, Tim Douwsma, De Sjonnies, Lee Towers, Aukje Fijn, Jacques Herb, Moniques Smit, Piratentoppers, Vinzzent, Peter Beense, Django Wagner, Sieneke, Rene Karst e.v.a.!!!!

Er gaan al heel wat (oud)GSV'ers heen :D Als je kaarten wil bestellen moet je wel vrij snel zijn. Kaarten zijn €25,- een prima prijsje dus voor een top feessie 8-)
Het is op de drafbaan van het Stadspark op zaterdag 9 juli.

Groetjes,
Amaranth!!!

Webcie edit: plaatje gefixed, niet direct van de google preview halen, dat werkt niet. :D :D :D :D

TheoSikkema

Beekhuis...

Iets met een academische/intelectuele pijler en hout dat niet gesneden wordt...

ach zeikerd. als jij erheen zou gaan zou je het hardst meeschreeuwen van allemaal, jou kennende. image is überhaupt overrated.

YES
mole? johan?

Als Rene Schuurmans niet komt heb je daar helemaal niets te zoeken.

Ron-Kruidhof

aah in nieuwleusen is toch altijd het grootste piratenfestijn.. maar mischien dat ik mijn afkomst wel even eer toe doe in stadspark..

haha sws lache, tis wel in mn tentamenperiode. kijk nog even..

klaartje schreef: YES mole? johan?

Ja, helaas is het niet meer in ons eigen prachtige Wapenveld, dus wellicht dit dan maar he.

TheoSikkema schreef: Beekhuis...

Nee hoor, op BK begint Myrthe er ook elke week weer over.

Ron-Kruidhof schreef: aah in nieuwleusen is toch altijd het grootste piratenfestijn.. maar mischien dat ik mijn afkomst wel even eer toe doe in stadspark..

Heus niet. Dat is al in Marum!

TheoSikkema schreef: Beekhuis...

niets daarvan! Dit is heus een bericht Smirtie zelf :wink: En dit bericht is namens de gekke Amaranthjes die er van houden om lekker een avondje op z'n Amaranths te HOSSEN :D
De aanhang van de Amaranthjes gaan ook mee (Japie ook) en zelfs Sjoerd Kampen gaat mee!!!

Hossende Amaranthjes! :kiffer4:

Herbsgarden

Toegegeven: ik zou er zelf nooit naartoe gaan, maar zag er op zich wel gezellig uit. Laten jullie de Prescie wel thuis, alsjeblieft?

Esther Smit
Fleurke schreef: Hossende Amaranthjes! :kiffer4:

Ja hoor, Fleurke is ook weer terug... ;)

Maar voor iedereen die het leuk lijkt: ga gezellig mee!

Ik heb leuk en minder leuk nieuws: Er is een kaartje vrij (leuk) Wie wil hem van mij kopen? Ik kan namelijk niet meer mee (niet leuk)... Maar ik mag wel wat anders leuks doen gelukkig:D

Wie gaan tot nu toe allemaal mee?
Ik heb misschien wel belangstelling voor dat kaartje. De artiesten zijn sowieso briljant! En door hossende amaranthjes laat ik me niet gek maken :D (Of wel natuurlijk, wel zo leuk.)

Ik ga

Donder toch op man.

Er is dus nog een kaartje, wie wil??

Dit leek me nou een fantastische bezigheid, maar ik ben dan een weekend weg...

Er is nog steeds een plekje vrij! Wie wil alsnog naar dit veel te gekke feestje?
Het kaartje is nu met €5,- korting:D