Rinze

Ik nodig jullie allemaal uit om vrijdag naar Soos te gaan voor het volgende feest:

In de zomer zal ik mee gaan doen aan een project in Oost-Azië om daar mensen proberen te bereiken met Gods liefde. Het is daar niet gemakkelijk om christen te zijn en zeker niet om te evangeliseren.
De afgelopen maand stond in het teken van het zoeken van sponsoren voor mijn deelname aan het project, dit met dispuut La Vie en Rose (ATV). We verkochten bijvoorbeeld bitterballen tijdens de ATV-soosavonden. Het themafeest op 30 mei is een afsluiting van dit alles.

Het lijkt ons erg leuk als jullie ook komen. Je moet je zeker niet verplicht voelen om dan een financiële bijdrage te leveren, we willen er gewoon een leuk feest van maken. Mocht je dit toch willen doen, dat kan dat door warme hapjes te kopen of door bij vertrek het resterende tegoed van je sooskaart in de ‘entreepot’ te doen. Je mag zelf weten of en hoeveel je aan entree betaalt.

Tot vrijdag!

Ellis Bosma

N.B. Steendam
Rinze schreef: ...bitterballen tijdens de ATV-soosavonden...

Veel plezier in Azie. Maarre... mogen er toch snacks op soos? Iets met grebo ofzo, in elk geval wil ik ook wel eens een frikadel speciaal bij mijn biertje! VGSE?

Bij GSV documenten heb ik nog even een jpg versie gezet, er gaat alleen iets mis met de links. Een plaatje erbij is wel zo leuk voor op de voorpagina.

http://www.gsvnet.nl/gsvdocs/175.jpg (werkende link) http://www.gsvnet.nl/gsvdocs/175.JPG (door gsvnet aangemaakte link) waar doe ik iets verkeerd webcie?

Geen idee, in principe werkt de boel. ;-)

Zou kunnen dat je op je pc het bestand ipv .jpg (zoals het hoort) .JPG (fout dus) hebt genoemd. En dat GSVnet dat niet trekt. Maar dat is voor mij gissen.

We nemen het mee.

C.A. schreef: We nemen het mee.

tss

Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen is het mooi opgelost. Nu weer on-topic.

Feestje Vrijdag!

Rinze schreef: Feestje Vrijdag!

Elke dag een feestje, dat is juist het probleem.

Ursa schreef: Elke dag een feestje, dat is juist het probleem.
Ja, maar dit is een feestje van een atv'er :P. Is leuk joh!