Vriend Niels

Aangezien mobiele telefoons uit Zuid-Korea volgens mij niet langer mee gaan dan net iets langer dan een jaar is mijn Samsung aan vervanging toe. Ik heb geen garantie meer en ben alle defecten aan mijn telefoon zat, dus ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik zit nog een tijdje vast aan mijn abonnement dus aan goedkope aanbieding incl. abonnement heb ik helaas niks.
Dus heb jij een simlock vrije telefoon waarmee je niks meer doet, of die van de vrachtwagen is afgevallen, en die ik over kan kopen/nemen dan zou ik het waarderen als je me ff belt:

06-42109539 (jaja mijn mobiel kan nog wel bellen, soms...)

mailen kan ook: nielswis@hotmail.com

Aan een nieuwe kan ik je niet helpen, maar als je van je oude telefoon af wil.....ik zoek nog eentje die het een beetje doet!

Vriend Niels
Fernand schreef: Aan een nieuwe kan ik je niet helpen, maar als je van je oude telefoon af wil.....ik zoek nog eentje die het een beetje doet!

Die van mij doet het nog wel een beetje. Wat wil je ermee doen? Je accu opladen? :D

Nylez schreef: die van de vrachtwagen is afgevallen

maar dan beschadigen ze toch?

en serieuzer, Ik heb hier nog een siemens c35i liggen (echt een heel erg lelijk ding, maar volgensmij wel simlockvrij.)
Je hebt alleen wel een nieuwe accu nodig.
alsje'm wilt kan je hem gratis krijgen.

Nylez schreef: Die van mij doet het nog wel een beetje. Wat wil je ermee doen? Je accu opladen? :D

Hoe weet je dat?