ARD

Donderdag as is er weer een Kleinkunstavond!
We hebben weer een vol programma kunnen samenstellen, en het mooiste is: het is Gratis! Vanaf 20:00 bent u welkom in het Willem Lodewijk Gymnasium, Verzetsstrijderslaan 220 (vlak bij de Niemeijer fabriek). Wij hopen op een goede opkomst, dus neem gerust iemand mee.

Het wordt echt heel leuk!

Vriend Niels

Leuker dan het grote debat over de grondwet van de EU a.s. donderdag in Huize Maas, met o.a. Harry van Bommel, Ronald Plasterk en Atzo Nicolai als aanwezigen?

Tot hoe laat duurt het? Ofwel... als de soos natijd pas open hoeft dan ben ik er ook bij :D

gewoon doen en niet zeggen ;)

22:30 is het feestje afgelopen, en kan iedereen rechtstreeks naar soos..

Kunnen we een klein overzichtje krijgen van wat er op het programma staat?

Hoezo? zijn er dingen of mensen die je niet wilt horen of zien??

Ik wil juist weten wie er wel op de Bühne staan.

is er ook cabaret?

jawel!!

ik kom!!

Gisteren heb ik bij Jonker een cassette (jawel) gehoord van GSV-cabaret uit het verleden. Iets met Zilver.
Dat was echt tof!

Jean schreef: Gisteren heb ik bij Jonker een cassette (jawel) gehoord van GSV-cabaret uit het verleden. Iets met Zilver. Dat was echt tof!

:D. Dat kunnen waarschijnlijk inmiddels meer mensen zeggen... ;)

Zilver was het 5e lustrum van de GSV (reken maar na ;)). En, nee, die heb ik niet meegemaakt en, ja, ze hadden toen wel tof cabaret.

Maar dat was ook uit de tijd dat studenten nog intellectueel waren (wie hapt?) ;).

Weet u nu al niet meer wie er op het podium gestaan hebben? Of was u er gewoon niet bij? Hier zijn foto's:

He Biezema toffe foto's!

helemaal mee eens.

enne kleinkunstcomissie bedankt he!!

En ondanks het feit dat Henk het Monarchaal lied verkeerd inzette, hoop ik dat we nu toch EINDELIJK weten hoe we het couplet moeten zingen! Kheb genoeg van al die muziekverkrachting.......

Hendri schreef: En ondanks het feit dat Henk het Monarchaal lied verkeerd inzette, hoop ik dat we nu toch EINDELIJK weten hoe we het couplet moeten zingen! Kheb genoeg van al die muziekverkrachting.......

helemaal mee eens! anders moet iedereen em de volgende hv opzeggen uit z'n hoofd.