Avee

In deze tijd van kredietcrisis is het zaak om elk dubbeltje twee keer om te draaien. Vandaar deze fantastische aanbieding: een studenten-pc voor slechts 150 euros! Voor deze 150 krijgt u het volgende:

  • qwerty toetsenbord;
  • crt beeldbuis van het merk Liteon;
  • 5.1 geluidskaart;
  • Geforce 5600;
  • AMD Sempron 2600+ processor;
  • 1 Gb (2 x 512 Mb);
  • 120 G bites HD;
  • floppy drive;
  • DVD RW;
  • DVD drive;
  • Asus A7N8X-X moederbord;
  • CP4-350W voeding.

Dit alles in een bijbehorende computerkast met frontpanel!

Aansluitingen aan de achterzijde o.a.:

  • 4x USB;
  • 1x onboard LAN;
  • PS/2 aansluiting voor keyboard en muis;
  • 1x VGA;
  • 1x DVI;
  • 1x S-video.

Heeft u interesse? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op via anneriekevelvis@hotmail.com

bij klaas heb je voor dit geld een dual-core;)vraag maar aan rienk

Avee schreef: - querty toetsenbord;

Dat vind ik heel knap, zo een heb ik er nog nooit gezien. Ik heb zelf een qwerty...

Goed zeg

Mooie banner Oudman, lul. Digibeet dat je er rondloopt.

Gerjan schreef: bij klaas heb je voor dit geld een dual-core;)vraag maar aan rienk

Met alles er op en er aan zoals dit beestje?
En over de prijs valt altijd te onderhandelen. Het is een blijft een perfecte studenten-pc. Zelfs geschikt voor de beginnende CS3 photosoeper.

Boerema schreef:
Avee schreef: - querty toetsenbord;

Dat vind ik heel knap, zo een heb ik er nog nooit gezien. Ik heb zelf een qwerty...

T'is even wennen, maar dan heb je ook wat. :lol:

Klaas heb jij een dual core die sneller is dan 2.00 Ghz?

CS4 is de bom he... CS3 is allang weer uit... Maar ik vraag me af of die grapische kaart PS CS3 wel trekt?

Ik denk van wel, maar dan moet je geen resoluties groter dan 320*240 gebruiken :P

CS4 is idd de BOM!

Dus dan kan je sowieso geen poster maken voor Maureen, 300 DPI, toch al gauw zo'n 250-300 mb

Ach dan maar op een A2 formaat met benzinestift. soms werkt dat

Ik heb het idee dat de mensen die hier reageren al lang een pc (met veul betere specs) hebben waar ze tevreden mee zijn, en dat zijn net de mensen die ik niet moet hebben. Op basis van eigen ervaring weet ik dat deze pc CS3 prima kan draaien. De gemiddelde student zit echter in het geheel niet te wachten op CS3 laat staan CS4. Voor die mensen is dit een uitstekende pc.

Op marktplaats raak je die computer veel sneller kwijt denk ik. maar wel voor een lagere prijs.

He Annerieke, kom je nog eens op een activiteit van regio 1?

Armando schreef: Klaas heb jij een dual core die sneller is dan 2.00 Ghz?

Ik heb wel een leuke quadcore staan, maar die is natuurlijk wel duurder dan 150, maar dan heb je wel 4*2,3 ghz en een gruwelijke videokaart;)

en verder schaam ik me idd dood dat de banner er niet op staat:D maar dat hou je toch

Voor die Quad heb ik geen geld helaas. ik heb het eigenlijk ook niet nodig. mijn pc werkt nog op volle toeren.
hoe kom je trouwens aan die shizz?

Gewoon stelen Armando!

Nee, ben een officieele marktplaats verslaafde