FeestCommissieVGSU

Amicae amicique,

7 april is er weer een feest in de prachtige stad Utrecht. Vanaf 22.00 uur bent u welkom in het K-Sjot. Kom vooral in thema dat is leuk.
Wij hopen u in grote getalen te kunnen verwelkomen.
Het bier is 1 euro.

Namens de Feestcommissie 2008-2009,
Marielle

haha iedereen die geld wil betalen met weekendov of die weekov heeft: GAAN! Utrecht is een toffe stad (heb er op school gezeten dus kan het weten)

zelf kan ik niet komen, maar tof thema!

Ik ben helemaal fan van Ik hou van Holland (of eigenlijk gewoon van Jeroen van Koningsbrugge)! Ik ben er bij!

Je moet het Jeroen gewoon vertellen. Wie weet?

7 April is onze paasviering. Als we daarna nou eens massaal afreizen... doe maar een paasviering op soos dan!

Ik ben hier sowieso bij.

leuke feestjes en wellicht tref je de drie mooiste vrouwen van de VGSU, ahum. :D

kben er nie bij, zonder OV helaas geen doen.

lijkt me hardstikke grappig! Ben al in geen tijden meer op een amicaal feestje geweest (laatste was ook in utrecht, 3 jaar geleden ;-)), als er een grote groep gaat ben ik denk ik wel van de partij!

Zeker 't overwegen waard.

Ik denk ook dat ik erbij ben! Vorig jaar was het feestje op dezelfde locatie. Heb me toen dondersgoed vermaakt. De slaapplek was alleen niet echt om over naar huis te schrijven. Naja, de plek wel, maar de hoeveelheid slaapruimte niet echt. Of wel, Pytric en Maurice?

Oja, misschien leuk als de afvaardiging GSV'ers lekker Hollands verkleed komt!

hm, gaat er ook een auto? ;)

Als er een auto gaat ben ik geinteresseerd! Ik wil zelfs wel eventjes Bob genoemd worden.

Rinze schreef: Als er een auto gaat ben ik geinteresseerd! Ik wil zelfs wel eventjes Bob genoemd worden.

met een auto wil ik ook graag mee! helemaal als Rinze bobt :D

froukje....?

Rinze schreef: Als er een auto gaat ben ik geinteresseerd! Ik wil zelfs wel eventjes Bob genoemd worden.

Hetzelfde geld voor mij. als er een auto is wil ik wel mee.

UndahCovah schreef:
Rinze schreef: Als er een auto gaat ben ik geinteresseerd! Ik wil zelfs wel eventjes Bob genoemd worden.

Hetzelfde geld voor mij. als er een auto is wil ik wel mee.

te laat, hij zit al vol, jammer.

Anders stelen we een auto? idee?

Opzich is het feest afteraden omdat Erik Oudman daar rond loopt, maar verder zeker doen!!!

klaasmans schreef: Anders stelen we een auto? idee? Opzich is het feest afteraden omdat Erik Oudman daar rond loopt, maar verder zeker doen!!!

haha goed idee, alhoewel mensen die rechten studeren dan niet mee kunnen aangezien zij dan geen carrièremogelijkheden meer hebben.

en je moet je adresgegevens even updaten, staat nog torenvalk en volgens mij moet dat toch echt de rode reiger zijn.

edit: 't gaat mij niet meer lukken. maak er een mooi feest van!

@undahcovah: je mag mijn plek in de auto.

Lijkt me mooi, een amicaal feest in Utrecht! Ik ga heen.

Hooi, wie gaan dr allemaal heen?

Ik is erbij, evenals Willems, Zwier, Klaas en Thierry.