Grietje_Eva

Hoi gezellige GSV'ers en met name de cultuurliefhebbers onder ons,

Na even wat ruimte gegeven te hebben aan SpAC, regiocommissies, bezwicie en TBS, is jullie CKC back in the game!

Om cultuur en ontspanning samen te brengen, bent u komende woensdag 1 maart rond half 9 welkom boven soos, voor koffie, thee en taart. Aansluitend, tegen half 10, begeven we ons richting de bioscoop op het Hereplein voor Paterson, een poëtische film over het leven van alledag. De kosten voor een kaartje, €7,50 met studenten/jongerenkorting, zijn deze keer helaas voor jezelf, maar we willen wel beloven: als je mee gaat naar de film is voor jou de volgende CKC-activiteit gratis!

Dat gaan we doen op vrijdagmiddag 10 maart, en wel van 13:00 (tot 16:00/uitloop). Voelt je ook al een tijdje zo'n sluimerend verlangen naar dat goed gerecenceerde Groninger Museum? Sluit bij ons aan! Maak optimaal gebruik van de studentenkorting en krijg een mooi beeld van Rodin :)

Jullie kunnen de komende tijd nog veel meer muziek, kunst en cultuur van ons verwachten (niet in de laatste plaats beginnen zeer binnenkort de voorbereidingen voor het pop-rockconcert!) want Groningen is een veel te inspirerende stad om bij je langs te laten gaan!

Liefs,

CKC

Rodin*. Foei Eva.
En ik vind de rest van die zin een beetje dubieus geformuleerd. Wil je nou stiekem gewoon met een heleboel GSV'ers het museum beroven?

Grietje_Eva

Thereza schreef:

Rodin*. Foei Eva.

Aangepast, dank je wel hoor :) Ik was zelf ook een beetje afgeleid door mijn leuke woordgrapje, denk ik ^_^

Grietje_Eva

Gratis reminder: de film is vanavond dus!

Wat vonden jullie ervan? Is het een aanrader?

Grietje_Eva

Ik vond het een coole film! Zo poëtisch als in de omschrijving staat, maar bijvoorbeeld ook soms grappig en hartverwarmend, en een beetje vaag, maar niet té vaag, en rustig maar niet te langzaam :)