Paula Lunenborg

Per 1 maart of per 1 april, of ergens in de periode ertussen, komt mijn kamer vrij. Ik ga verhuizen naar een kamer die in principe per 1 maart beschikbaar is, dus in overleg is veel mogelijk.

De kamer is op de elfde verdieping van de rode aquamarijnflat aan de achterkant (mooi uitzicht!) Hij is 14m² groot en je hebt daarnaast nog een gedeelde woonkamer, omdat de grootste kamer bij ons is opgedeeld. Je woont hier dan met twee leuke meiden (Myrthe & Hillien), waarmee je gezellig kunt eten of lekker samen kunt sporten. Het is een ruime kamer, met over de totale breedte een raam, waardoor het lekker licht is binnen.

Het is een mooi en schoon huis, dus we zijn op zoek naar een leuke, gezellige en nette huisgenoot. Het liefst een meisje. De huur bedraagt €230.- p.m. incl.

Het is een tijdelijke kamer, wat betekent dat hij beschikbaar is tot half augustus en dat je al een lekkere bank + twee ruime kasten in de kamer hebt staan. Er is geen sprake van onderhuur, dus overschrijving bij de gemeente i.v.m. uitwonende beurs etc. is gewoon mogelijk.

Samenvattend:
Aquamarijnstraat 847
Huurperiode van 1 maart tot half augustus
€230.- p.m. incl. voor 14 m² + extra woonkamer.

Mailen kan naar paula@hotmail.com (twee underscores) of bellen 06-51 32 59 52

Misschien is gmail een idee? Om me even ergens mee te bemoeien..

Nog even wat foto's:

bump!