Henri

Wou ik in de Kolonisten discussie gaan posten dat je die lui van 999 games heus niet zo gemakkelijk moet geloven, vooral niet als de directeur zelf terug mailt, is de discussie dicht!

Als de webcie iedere keer discussies op slot gooit waar het goede antwoord al gegeven is, dan kun je wel met een moderator en een stel slotjes achter mij aanlopen! :D

wou je beweren dat die beste man zelf een geschiedenis van zijn eigen bedrijfje heeft bedacht? lijkt me niet heel zinnig of geloofwaardig.
En op zich is het onderwerp iets, wat het bedrijf een slechte naam zou kunnen geven én is het op zich raar noch verboden voor een directeur om de mailtjes naar watdanook(hierklausteuber)@999games.whatever te lezen, omdat het simpelweg van hem is. en zó groot zal het bedrijfje niet zijn.

Henri schreef: Wou ik in de Kolonisten discussie gaan posten dat je die lui van 999 games heus niet zo gemakkelijk moet geloven, vooral niet als de directeur zelf terug mailt, is de discussie dicht! Als de webcie iedere keer discussies op slot gooit waar het goede antwoord al gegeven is, dan kun je wel met een moderator en een stel slotjes achter mij aanlopen! :D

Henri, je hebt volkomen gelijk: het was geen reden om de discussie te sluiten. Af en toe bestaat er ook weleens een misverstand binnen de Webcie wanneer er iets gesloten moet worden, dit was idd geen reden. Topic is heropend.

Henri schreef: Als de webcie iedere keer discussies op slot gooit waar het goede antwoord al gegeven is, dan kun je wel met een moderator en een stel slotjes achter mij aanlopen! :D

Gooi jezelf niet weg :wink: