SimonT

€ 50 verdienen?

Op donderdag 8 februari organiseer ik met een collega een evenement voor een goed doel. We zijn op zoek naar 3 (ervaren) studenten die ons willen helpen in de catering en een aantal andere zaken. Je begint om 6 uur en bent rond 12 uur weer klaar.

Mail snel naar s.top@nijestee.nl

Welk doel? Wat voor evenement?

kun je iets meer vertellen over het doel en zo? en aan welke voorwaarden moet je voldoen? :D

Broertje van annemarie?

en toen was het stil........

Volgens mij is het van 18:00 tot 24:00, maar daar heb ik nog geen duidelijkheid over gekregen.

ja, dat staat ook bovenaan, ik wil graag meer weten....

Nee, bovenaan staat 6 tot 12. Dat zijn ochtenduren.
Als je meer wilt weten moet je hem ff een email sturen. Heb ik ook gedaan.

Kom op jongens, ff googelen dan kom je op:

Twee studenten zijn bij Nijestee bezig om een benefietavond te organiseren in de Puddingfabriek (naast het station Groningen). Zij zoeken 4 dames die willen helpen in de bediening op 8 februari van 1800 - 00.00 uur. Het zijn lieve kerels en ze zijn heel hard op zoek. Kunnen jullie helpen?? Er komen ca. 150 gasten die bediend moeten worden tijdens het buffet en het optreden daarna (bekende Groningers: Rooie Rinus en pe Daalemmer).

Overigens komt dit van een site van een damesdispuut. Dus het wil niet zeggen dat ze geen heren zoeken. Wel vind ik het wat gek om geld te bieden aan medewerkers wanneer het voor een goed doel is. Je krijgt nog een optreden van Pe en Rinus ook.
ro schreef: Wel vind ik het wat gek om geld te bieden aan medewerkers wanneer het voor een goed doel is. Je krijgt nog een optreden van Pe en Rinus ook.

Daarom juist...

Beste GSV ers,

Sorry dat ik nu pas weer antwoord. Ik zal even wat antwoorden geven op jullie vragen. Ten eerste heb ik per ongeluk van 6 tot 12 vermeld maar dat moet 18:00 tot 24:00 uur zijn.

Ja ik ben het broertje van Annemarie.... En het stukje hier boven komt inderdaad van een eerder bericht dat we geplaatst hebben op een damesdispuut.

Wij bieden € 50 aan bedienend personeel omdat we snel mensen nodig hebben en omdat studenten niet snel vrijwillig zoiets willen doen.
Pe en Rinus komen inderdaad ook spelen, maar niet zoals in martiniplaza. Voor verdere vragen kun je me het beste even mailen op s.top@nijestee.nl

Groetjes Simon Top