Carloz

De OV-cie van ATV heeft ons gevraagd om deze poster te plaatsen.

Iedereen is van harte welkom!

Hierbij zij onmiddellijk opgemerkt dat de GSV zelf op die avond een altijd gezellige sooslezing heeft met niemand minder dan de immer spraakmakende spreekbuis van de RUG, namelijk de Rector Magnificus, dr. Frans Zwarts.

Senaat en OV-cie bevelen u deze sooslezing uiteraard van harte aan.

  1. Dat bespaart me weer 2 Euri - de verwachte consumptie = -x Euri. Hmm...
  2. Rouvoet is vaak in het nieuws, onze RM Zwarts niet.
  3. De ATV-poster is lelijk.
  4. Wij GSV-ers moeten onze hardwerkende OV-cie niet in de steek laten.
  5. Er zijn genoeg ATV-ers om Rouvoet lastig te vallen.

Concluderende:
Grijp je kans en ga naar Zwarts!

@ ATV-ers: Goed initiatief verder hoor, die lezing.

@ ro: Waar gaat Zwarts het eigenlijk over hebben?

Hmm, ATV strikt na Edje van Thijn nu ook Dré'tje Rouvoet. Best goed bezig!

Koos L schreef: Hmm, ATV strikt na Edje van Thijn nu ook Dré'tje Rouvoet. Best goed bezig!

Dat vind ik nou ook.

Maar, wat Luuk schreef: De ATV-poster is lelijk

, dat ook.

Waar gaat die sooslezing eigenlijk over?

Luuk schreef: 1. Dat bespaart me weer 2 Euri - de verwachte consumptie = -x Euri. Hmm...

Bedenk dat de koffie van Noppers niet niets kost en dat de koffie op soos niet voor noppes gezet wordt. Tel uit je winst.

En dan dus de vraag: wat gaat Zwarts zeggen.
Laat ik voor de aardigheid maar een reply quoten van zijn secretaresse, na mijn herinneringsmailtje van een paar dagen geleden:

de secretaresse van de Rector Magnificus schreef: 3 februari staat nog steeds in de agenda, jullie kunnen er dus van uitgaan (tenzij de heer Zwarts door griep geveld zou raken) dat hij komt. En een onderwerp: dat bedenkt hij wanneer hij op weg is naar jullie en niet eerder, daar kan ik dus helemaal niets over zeggen. Laat je dus maar verrassen. Vriendelijke groet, Irene Sibers

Ik zal het maar even toelichten...
Laat ik vooropstellen dat de 'meeting' voortkomt uit de behoefte tot wederzijdse kennismaking van GSV en de RM. Zo is hij de afgelopen 3 jaar al zeker 5 maal uitgenodigd door ons en voorgaande Senaten (constitutieborrel, sooslezing). Steeds resulteerde dit in een afzegging, soms pas op de dag zelf. Maar goed, hij komt dus graag nog een keer langs. Niet alleen om een mooi verhaal te vertellen, maar vooral om kennis te maken. Als ik de verhalen mag geloven neemt hij dat laatste erg 'serieus'. Tot grote ergernis van zijn secretaresse heeft hij het al meermalen gepresteerd te blijven plakken op societeiten, soms zelfs tot enkele uurtjes voor zijn eerste vergadering de volgende ochtend.

De avond zelf zal dus ook een iets informeler karakter hebben dan een gewone OV-lezing. Er is dus ook zeker gelegenheid om zelf op die avond met vragen van allerlei aard aan te komen. Denk daar alvast maar over na.

Ten tijde van Senaat Zieleman zou hij al eens langs komen om te spreken over zijn visie op het christendom, vermoedelijk in relatie met wetenschap en maatschappij. Dus daar kunnen we 'm altijd naar vragen op de avond zelf. Verder heeff hij vast een visie op universitair onderwijs, op studiefinanciering en -vertraging, op topstudenten, op studentenverenigingen enz enz.

Kortom: apekooi.

Op welk tijdstip begint de lezing van Zwarts?

Oftewel, zijn de lezingen te combineren?

Rinze schreef: Op welk tijdstip begint de lezing van Zwarts? Oftewel, zijn de lezingen te combineren?

20:00.

Oftewel, neen.

Om de keuze nog moeilijker te maken: 3 februari is er ook een belangrijke gemeente(n)vergadering van Groningen-West. Zie het topic daarover.

Hoe was Dre eigenlijks?