Beekhuis

Beste GSV'ers,

Zoals u allen weet staat het glazen huis van 3FM momenteel op de grote markt. Onze preases, Eduard Boersema, wordt vannacht rond een uurtje of 01.00 kaal geschoren op de grote markt. Het zou natuurlijk leuk zijn om daar met veel mensen van de GSV aanwezig te zijn. Vandaar dat wij u ook vragen om vannacht om 00.30 te verzamelen bij het glazen huis. Na het kaalscheren wordt het geld gedoneerd aan de Serieus Request actie samen met het geld wat is verzameld door de SPAC.

Groeten Theo Zuidhof, Jan-Jaap Beekhuis & SPAC

Nice, ik ben erbij :). Regel ook even de nachtburgemeester :p

Ik ben nog altijd praeses maar ben er wel bij.

roelofgunnink

Supertoll

Gelukkig heeft Eduard een hele lelijke haarband om zich mee te beschermen als hij z'n haardos kwijt is!

Ben erbij. 23.45 voor de Saffier?

kwartiertje later is toch ook vroeg genoeg?

Ik ben er vanavond ook wel even bij.

Vandaag nog even in het Glazen Huis gestaan. Helaas niet in de studio, maar bij de slaapkamer. Samen met de wethouder nog even met Giel en Gerard gesproken en namens college van B&W en gemeenteraad een cheque van € 2000 aangeboden. Een erg leuke ervaring!

Ik fiets ook mee! 24.00 vind ik ook wel vroeg genoeg... Berekoud buiten, wil je niet langer in staan dan nodig toch?

Regel ff een leuke artiest voor een huis-optreden op soos ofzo...

Toffe actie, doe Giel een kusje van me... x

0.00 dan voor de Saffier, prima!

Lachen ja!

Leuk, ik kom ook nog wel even kiek'n. Alvast mooi voorproefje voor Waylon trouwens, dat kaalscheren.

Ik las rond een uurtje of 03:00, dat vond ik een beetje laat. Maar 00:30 doe ik nog gewoon mee. Tot zo.

Hmm, voor mij is dat ook al aan de late kant. Wordt er voor beeldmateriaal gezorgd? :wink:

Nog niet zoveel te zien op TeeVee. Waylon signaleerde net wel wat tondeuses en scharen in het publiek dus misschien waren jullie dat.

Update: SIARD!
Update2: Woehoe!
I want to be a hippie!

eduard, maureen, frederik en janjaap vol in beeld. jieha

Haha geniaal hoor!

Dat sugt er joa nait uut!

foto's??

Voor wie het wil luisteren, dat kan Ergens tussen 07:05 en 12:30 ongeveer.

Annemieke: Of ik een plukje wil? Ja tuurlijk, gooi maar in de brievenbus.

De Praeses gaat kaal,

nu al de uitspraak voor de komende jaren