Arnold

Amicae amicique,

bent u al zat van uw pas gearriveerde huisgenoot? Of heeft u sowieso een bed over? Amice Havinga zoekt namelijk per direct een nieuwe kamer. Niet omdat hij zijn vriendelijke Ichtus-huisgenotes zat is, dat ook, maar vooral omdat hij zijn huissleutels in het 3 millimeter brede kiertje van de liftschacht heeft laten vallen. Een speurtocht is op touw gezet, maar heeft vooralsnog niet kunnen baten.

Kortom, voelt u zich betrokken bij uw medemens, heeft u altijd al een zwak gehad voor de buitengeslotenen in onze samenleving, bel Harm! Hij kan wel een opsteker gebruiken. Laat die jongen niet alleen buiten in de koude winternacht slapen, help hem! Dit is een noodkreet!

Beter een goede buur dan een verre vriend. Hup Parel!

N.B. Steendam

Hij kan hier wel op de bank pitten als hij zijn foon opneemt.
Kijk trouwens uit in de lift van de Saffier, daar zijn nog veel meer kritieke milimeters.

Hahaha, die gekke Harm Havinga toch...

Ik heb evt ook wel een bank vrij.

Christine Vreugd

Patrimonium is wel bereid om voor je in de liftschacht te gaan kijiken... dat hebben ze voor mij in ieder geval wel gedaan (in de saffier). Maar er ligt daar zoveel zooi dat er niets terug te vinden is.

O en als dat nog eens gebeurd... wij hebben hier wel een logeerbed staan.

muhahahaaa

Iedereen behalve Roel hartelijk bedankt voor de hulp en gastvrijheid! Dankzij jullie is een nachtje galerij me bespaard gebleven, sterker nog, het was best een gezellige avond!

@ Arnold: ik geloof dat ik mijn Bijbel bij jou heb laten liggen? :)

Dat klopt. Maar je weet, bij mij istie in veilige handen.
Het doet me goed te horen dat je overal gastvrij bent ontvangen. Om het onderschrift van Paarshaas te quoten: The GSV is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

N.B. Steendam

Daar sluit ik me bij aan. Om het onderschrift van Arnold te quoten: nesnesitelne povinnosti byti...