TimOosterhuis

Beste webcie,

Ik kan niet intern op het forum.
Ik heb dit al met Harmen besproken en hij zei vorige week donderdag dat hij het had gefixt,door mijn profiel aan een lijst van profielen die intern kunnen of iets dergelijks.
Ondanks dat, kan ik tot op heden alleen een klein deel van alle topics zien bij actieve topics en als ik bijvoorbeeld naar meldpunt bugs wil gaan of de naar de volgende link:

viewtopic.php?f=28&t=6130 (disputen) Dan staat er dat ik geen toestemming heb om het topic te kunnen bekijken. Om de eerste vraag van te voren te beantwoorden: Natuurlijk ben ik ingelogd. Ik hoop dat ik jullie dit zo snel mogelijk kunnen oplossen, want ik mis een hoop op deze manier.

Ik kan soms ook niet intern. Dan moet je via de homepage opnieuw inloggen. Soms werkt dat ook niet, dan verwijder ik m'n cookies en dan doet alles het weer eventjes naar behoren. Al geprobeerd?

Ja, en gewoon de webcie blijven stalken;) Bij mij fixten ze mijn account ook steeds, dan kon ik twee weken intern, en dan deed ie het weer niet. Pas na een half jaar deed hij het écht, en daar ben ik nu heel blij mee :herz:

TimOosterhuis

Het is opgelost.
Ik kan nu intern.