C.A.

Heb je maandagavond niks belangrijks te doen en ben je lid van Groningen-West? Kom naar de gemeenteavond van Groningen-West, waar de plannen voor de samenvoeging met Groningen-Noord worden besproken! Een historische gebeurtenis, zo klinkt in de wandelgangen. De concrete plannen en schriftelijk toelichting heb je thuis reeds ontvangen, maar ze zullen uitgebreid mondeling worden toegelicht door ds. Basoski.

Het begint om 20.00u in de Columnakerk, vooraf is er koffie.

Na afloop is er een hapje en een drankje, en weer daarna stel ik mijn huiskamer open voor wie wil nakletsen.

Tot maandag!

PS. Voor de leden van Groningen-Noord is de gemeenteavond een dag later, dinsdag dus.

ps, de avond begint om 19:45, niet om 20:00

Wijsneus! Dat komt dus op hetzelfde neer als dat het begint om 20.00u met vooraf koffie.

Maar wees dus op tijd: 19.45u koffie, 20.00u begint de vergadering.

Ik hoor overal dat het inderdaad historisch gaat worden, dus ik ben sowieso wel bij het koffiedrinken om 19.45u en waarschijnlijk woon ik de vergadering ook nog wel bij. Nu al episch!

C.A. schreef: Heb je maandagavond niks belangrijks te doen en ben je lid van Groningen-West? Kom naar de gemeenteavond van Groningen-West

Ben je eventueel ook welkom als je wel iets belangrijks te doen hebt, maar er toch over denkt om te komen?

Ciao!

Annemarieke Bronswijk, Marianne Haan, Maureen Zuidema, Henk de Gelder, Jurriaan Hoogendoorn en Simeon Molenaar: bedankt voor jullie komst!