Rienk

Beter laat dan nooit, allemaal komen dus!!

Ah, ik vroeg me net af waar en hoe laat het zou beginnen.

Allemaal heen gaan!!!!!

Het zijn altijd toffe diensten!

Heb er zin in, ben heel benieuwd!

Ga ook, zal wel leuk worden idd.

Tot vanavond!!

zit er niemand meer van de GSV in de OCSG? ik wist vanuit die ATV lustrum flyers dat die diesnt eraan zat te komen maar de promo op de GSV is wel veels te laat. Zijn vast wel mensen die hem nu missen die wel hadden willen gaan, weet nie dit normaal hoort te doen.
Maar rienk inderdaad beter laat dan nooit.

Ik zit sinds twee week in die commisie, maar ik heb pas woensdag de eerste vergadering gehad. Er was mij verteld dat iemand de promo op de GSV dit keer had geregeld, maar dat is op de een of andere manier misgelopen. Maar vanaf de volgende keer hoor je alles van mij.

@rpb, je had natuurlijk altijd nog ff kunnen bellen naar de ocsg.. stel nou dat er niemand in de ocsg had gezeten en niet op tijd nog had gepost.. :wink:

anyway: tot vanavond allemaal!

Het was mooi! Genoten van zowel de preek als het zingen.
De after-church borrel was trouwens ook erg leuk en druk op SooS!

OCSG bedankt.

JWJ schreef: OCSG bedankt.

amen

Zowel de dienst als de borrel waren zeer de moeite waard. OCSG bedankt!

We werden er weer duidelijk op gewezen dat de harde kern van de christelijke studenten de gereformeerd vrijgemaakten zijn...

Bedankt he!

Ja toffe dienst. Vooral de opmerking dat het God om een goed karakter (waar geloof ook onder valt) gaat bij ons in plaats van een comfortabel leven heb ik mee kunnen nemen naar huis.

Hadden die Ichthus-lui trouwens afgesproken om eens massaal níet hun armen in de lucht te steken?

BHoerma schreef: Zijn vast wel mensen die hem nu missen die wel hadden willen gaan, weet nie dit normaal hoort te doen. Maar rienk inderdaad beter laat dan nooit.

:cry: ik dus

Paul schreef: Hadden die Ichthus-lui trouwens afgesproken om eens massaal níet hun armen in de lucht te steken?

Flauw hoor. En de NSG'ers moesten een psalm verwerken.

Ik vond het een zeer goede samenkomst, OCSG bedankt he!

Bestaat er ook een papieren versie van het gesprokene? Ook voor de mensen die niet heen geweest zijn.