Mn vader vroeg zich af wie die blonde hooligan met die coltrui en dat zwarte jasje was!
Helaas kon mn vader de rec.knop niet vinden dus heeft hij het niet kunnen terugkijken......

ik vond het ook een geslaagde avond!!! En mn dank gaat uit naar die dikke vrouwelijke steward!!!

ha, heb samen met Harry de nogal karige samenvatting van SBS gekeken, leuk was dat vrij in het begin we iemand heel hard Danny!!!!! hoorden roepen....
Vondt het een mooie pot voetbal, rond 21 december dus de laatste wedstrijd, zou het dan ook nog zulks mooi weer zijn?

Heuj! GSVnet eerste hit bij google 'FC Groningen-ADO Den Haag'. Jottum.

Is er nog een foto gemaakt van de GSV-vlag van de moeder van Antuma voor op de UK?

haha, geweldig!!!!

wat is er geweldig?

Stieneke schreef: Is er nog een foto gemaakt van de GSV-vlag van de moeder van Antuma voor op de UK?
Stieneke schreef: Er is nog een foto gemaakt van de GSV-vlag van de moeder van Antuma voor op de UK?

vast verkeerd gelezen :wink:

mallechien schreef: ik vond het ook een geslaagde avond!!! En mn dank gaat uit naar die dikke vrouwelijke steward!!!

Ja, die is dé stewards onder de stewards! Zij maakte het mogelijk!

dikke vrouwelijke steward? dat mis ik dan weer, maar wat niet iedereen op sbs heeft kunnen zien dat wedstrijdje fc ook gewoon een tijdmachine 5 jaar terug is. Gewoon even aan je voet het hek uit gekieteld worden door de marchien van 5 jaar geleden, overkomt je niet elke dag, 5 jaar geleden wel waarschijnlijk.

Maar die danny buijs wat een held, lopen dat die kan volgens mij had die nog wat over van zijn training van de vier mijl van groningen. Kan die ook nog even posten om te laten weten wat die van de support vond?

BHoerma schreef: maar wat niet iedereen op sbs heeft kunnen zien dat wedstrijdje fc ook gewoon een tijdmachine 5 jaar terug is. Gewoon even aan je voet het hek uit gekieteld worden door de marchien van 5 jaar geleden, overkomt je niet elke dag, 5 jaar geleden wel waarschijnlijk.

Tja twas best raar om anderhalf uur tegen de mezelf van vijf jaar geleden (alleen zonder permanent!!) aan te kijken. De overeenkomsten waren schokkend. Ik ben benieuwd hoe zij er over vijf jaar uit ziet...

waar zijn de foto's uberhaubt?

welke foto's?

weet ik niet? maar WAAR zijn de foto's?