Arend

Lieve GSV,

Na meerdere verzoeken van alle kanten is nu de mogelijkheid hier: u kunt uw forumnaam veranderen! Of beter gezegd, wij willen het voor u gaan doen. Op de volgende manier kunt u uw forumnaam wijzigen:

  • Post een berichtje in dit topic met de volgende tekst:
Lieve Webcie, Ik wil graag een nieuwe naam op het forum. Mijn nieuwe naam wordt: *nieuwe naam* Hartelijk bedankt.

Let op:
Als u zich bedenkt wat betreft uw nieuwe naam doet u dit door uw post te wijzigen, een nieuwe post plaatsen is niet nodig.
Het kan zijn dat de naam die u gekozen heeft al in gebruik is, wij zullen u hier dan z.s.m. van op de hoogte stellen zodat u een alternatief kunt kiezen.
Dit topic zal sluiten op vrijdag 8 oktober om 21:00. Na die tijd worden alle namen in één keer veranderd. Bent u te laat met reageren dan heeft u helaas pech, er worden geen uitzonderingen gemaakt.
Zodra alle namen zijn gewijzigd, plaatsen we in dit topic een overzicht van alle wijzigingen, zodat u niet in de war hoeft te raken.
Met amicale groet,

De Webcie

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Leonie.

Heel erg bedankt!

Die naam is al bezet, tenzij je bedoelt dat je die punt achter je naam ook wilt?

EDIT: Zoeken naar reeds in gebruik zijnde namen kan

Ja, dat was wel het idee.

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Klaske
(met een hoofdletter is er nog niet, toch?)

Heel erg bedankt!

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Rolv
(dus met een hoofdletter)

Heel erg bedankt!

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Hans O

Hartelijk bedankt.

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Robert

Hartelijk bedankt.

Ferrum schreef: Lieve Webcie, Ik wil graag een nieuwe naam op het forum. Mijn nieuwe naam wordt: Ferrum Hartelijk bedankt.
klaskes schreef: Lieve Webcie, Ik wil graag een nieuwe naam op het forum. Mijn nieuwe naam wordt: Klaske (met een hoofdletter is er nog niet, toch?) Heel erg bedankt!

Forumnamen werken hoofdletterongevoelig. De Naam Klaske is al bezet

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Charlotte

en een vraagje: ik neem aan dat je dan ook met deze naam moet inloggen?

Hartelijk bedankt.

Dat neem jij terecht aan.

Armando schreef:
klaskes schreef: Lieve Webcie, Ik wil graag een nieuwe naam op het forum. Mijn nieuwe naam wordt: Klaske (met een hoofdletter is er nog niet, toch?) Heel erg bedankt!

Forumnamen werken hoofdletterongevoelig. De Naam Klaske is al bezet

Maar kun je die dan niet verwijderen en aan mij geven? Er kan maar één Klaske zijn natuurlijk en dat ben ik.

We kunnen geen forumnamen verwijderen, het kunnen oud-leden zijn die misschien af en toe nog op het forum willen kijken met bijbehorende rechten...

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Huttinga

Hartelijk bedankt.

imhotep schreef: We kunnen geen forumnamen verwijderen, het kunnen oud-leden zijn die misschien af en toe nog op het forum willen kijken met bijbehorende rechten...

Ik heb het oud-leden bestand even doorgekeken en daar komt geen Klaske in voor. En deze bewuste klaske heeft maar 1, ja echt, maar 1 bericht gepost. Dat lijkt me dan niet een hele trouwe forumbezoeker.
Tot zover mijn pleidooi. Maar goed, als het echt niet kan blijf ik wel klaskes, ook leuk.

Ze komt uit Nieuw Buinen en haar is bekend, ik stel voor dat je even contact opneemt en polst of ze nog erg veel waarde hecht aan haar forum-account. Hou ons op de hoogte, ik vind het wel een mooie quest zo.

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: de Mole

Hartelijk bedankt.

Sanzo Panza

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Sanzo Panza

Hartelijk dank.

Kapitein Luv

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Kapitein Luv

Hartelijk bedankt.

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Dirk

Echter heeft een snuiter van de VGSN-TQ die naam in 2004 gebruikt voor een feessie van hun clubpie. Ik zou het heul leuk vinden als ik in vervolg gewoon Dirk mag heten.

Hartelijk bedankt.