Albertoo

Beste GSV-leden,

Wil jij eens zien hoe twee advocaten het tegen elkaar opnemen op het scherpst van de snede?
Ben jij ook benieuwd hoe het nou zit met de claimcultuur in Nederland? Kan je zomaar schade claimen als je beelden op Youtube hebt gezien over het koninginnedag drama?

Civielrechtelijke vereniging Diephuis organiseert woensdagavond 7 oktober een Pleitevenement in Huize Maas. de deuren gaan open om 19:00, het vangt aan om 19:30u.
Zie ook het promo filmpje op Youtube : http://www.youtube.com/v/dWaGVl4rGgk

Leuk om nog te vermelden;

juryleden:
Als avondvoorzitter mogen we mr. Blokzijl van Blokzijl advocaten te Groningen verwelkomen.

verder; mr Beer (advocaat van eiseres in baanbrekende 'Taxibus-arrest' waarin voor het eerst shockschade werd toegekend)
dhr de Graaf (verzekeringsrecht docent RuG)
mw Ales van ASR/Woudsend verzekeringen (Dit verzekeringskantoor was gedaagde in Taxibus arrest)

Ook als je geen rechten studeert ben je van harte welkom!

Leuk voor alle rechtenstudenten en andere geinteresseerden. Jammer dat ik er niet bij kan zijn :(

Het pleitevenement was een groot succes!
ik ben benieuwd of er nog mensen zijn geweest van de GSV en wat zij ervan hebben gevonden.

Ik wild er eigenlijk heen, maar moest op het eind toch afzeggen helaas. Maar mooi dat het een succes was!