Elliefs

Lieve GSV'ers,

2 tot en met 5 oktober is het zover. Een supergezellig weekend met onze amicale zusjes. Wij hebben er heel veel zin in en hopen natuurlijk dat jullie in grote getale aanwezig zijn.

Daarom hebben we voor jullie een mooie passepartout geregeld. Als jullie je opgeven voor pizza, brunch, rondvaart en pannekoekenschip krijgen jullie welgeteld 3,50 korting.

De totale kosten van de Passepartout zijn dan namelijk slecht's 20 euro. Een echt koopje dus!

Gewoon omdat het kan!

In dit topic kun je aangeven dat je heel erg graag een passepartout wilt.
Verder mag je je hier ook opgeven voor alle andere activiteiten van het weekend.

V1 Pizza eten 4 euro
Z1 Brunch 2 euro
Z3 Rondvaart 7,50 euro
Z4 't Pannekoekenschip 10 euro (exl. consumpties)

Je kunt je tot en met 30 september 12.00 uur precies opgeven!
Wees er dus snel bij! Gewoon omdat het kan!

Dikke knuffel
de ABC

Ps. mogen we omdat het kan ook gewoon een stokje?[/b]

Nou vooruit gewoon omdat het kan dan maar!

Ik wil alles dus ook die korting, kom maar door.

Xander hier

moet je hier nou ook doorgeven dat je wel een logee wil?

Ja dat is prima. Jij wilt dus een logee?

Ik wil wel.

Ik wil alles, als echte nederlander kan ik die korting niet laten schieten.

Ben hier.

ja inderdaad, dat had ik in het andere topic ook al gezegd...

ik ben er ook bij dit weekend en de korting wil ik ook wel!

oh ja ik ben er v2 en z2 ook gewoon bij denk ik

Ik wil alles met een passepartout, maar dat zei ik op het andere topic ook al.

Ik wil ook wel zo'n passepartout, ben er dus ook bij.

Niet vergeten dat je je vandaag tot 12.00 vanmiddag kan opgeven!!!
Dus grijp je kans!

Geef mij ook maar zo'n passepartout, ben weliswaar niet bij de brunch maar toch goedkoper uit. Wat betreft mijn deel van de brunch, wie het eerst komt wie het eerst maalt..

Doe maar een passepartout, ben er bij!

Laat ook maar, doe mij ook maar zo'n passepartout.

Hoi, ik werkte tot na 12u dus ik ben te laat met opgeven. Ik wil geen passepartout, ben alleen niet bij het eten en speeddaten op vrijdag, rest ben ik overal bij. Bedankt.

Ook te laat, maar als het nog kan wil ik graag bij het eten zijn op vrijdag. Als het niet meer kan pech gehad, ik hoor het wel.

Lieve GSV'ers

Wat fantastisch dat zovelen van jullie zich hebben opgegeven voor het amicaal weekend.
Mede dankzij jullie gaat het een groot feest worden.

De opgave deadline is al gesloten, maar bedenk je je nu toch, valt er plotseling een gat in je agenda, of loop je een amicaal tegen het lijf waar je toch wat extra tijd mee door wilt brengen...
Schroom dan niet om contact met iemand van de ABC op te nemen, omdat je alsnog mee wilt doen met een van de betalende activiteiten.
We kunnen je dan niet een plaats garanderen, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Het is natuurlijk wel zo dat hoe eerder we het weten, des te meer we voor je kunnen regelen.